بررسي رابطه خودکارآمدي تحصيلي با رضايت از مدرسه در دانش آموزان دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسي رابطه خودکارآمدي تحصيلي با رضايت از مدرسه در دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي رابطه خودکارآمدي تحصيلي با رضايت از مدرسه در دانش آموزان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
این پژوهش با هدف بررسي رابطه خودکارآمدي تحصيلي با رضايت از مدرسه در دانش آموزان دختر انجام شد. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان جوانرود در سال تحصیلی 95 - 96 ( تعداد 902 دانش آموز) تشکیل می دهد. روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای بود. حجم نمونه براساس جدول پیشنهادی مورگان 269 نفر برآورد شد. جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه های خودکارآمدی تحصیلی پاتریک، هیکس و رایان و رضایت از مدرسه اسکات هوبنر صورت گرفت. سپس داده ها با روش 23 spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاکی از این بود که خودکارآمدی تحصیلی با رضایت از مدرسه رابطه مثبت و معنی داری در سطح 1 % دارد. همچنین نتایج تحلیل حاکی از آن بود خودکارآمدی تحصیلی به طور معنی داری رضایت از مدرسه را پیش بینی می کنند. بنابراین می توان استنباط کرد که تقویت خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان می تواند زمینه ساز بیشتر دانش آموزان در رضایت از مدرسه باشد.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید