پرسشنامه بررسي رابطه استفاده از برنامه هاي تلويزيوني با گرايش به حفظ محيط زيست (وحيد اسماعيل پور و همکاران 1393) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پرسشنامه بررسي رابطه استفاده از برنامه هاي تلويزيوني با گرايش به حفظ محيط زيست (وحيد اسماعيل پور و همکاران 1393) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی رابطه استفاده از برنامه های تلویزیونی با گرایش به حفظ محیط زیست (وحید اسماعیل پور و همکاران 1393)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته : علوم ارتباطات اجتماعی
این پرسشنامه دارای 45 سوال بوده و توسط اسماعیل پور و همکاران 1393 ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.
جدول 3-3 : متغیرهای پژوهش و شاخص های آن در پرسشنامه
متغیرهای تحقیق |
پرسش های شناسایی شاخص ها
|
||||
زمینه ای
|
متغیرهای جمعیت شناختی |
جنسیت- سن- وضعیت تأهل – تحصیلات – شغل |
|||
مستقل
|
مصرف رسانه ای |
میزان مصرف تلویزیون
|
کم مصرف- پر مصرف – هرگز استفاده نمی کند
|
||
محتوای مصرف تلویزیون |
جشنواره – فیلم و سریال زیست محیطی – اخبار– جُنگ تلویزیونی- مستند- هنری- میان برنامه- گفتگوی تلویزیونی- میزگرد – مناظره- مصاحبه- انیمیشن و تبلیغات– پیامک های زیست محیطی.
|
||||
وابسته |
محیط زیست
|
طبیعی |
طبیعت بی جان
(آب- خاک-هوا) |
طبیعت جاندار
(گیاهان – جانوران)
|
|
اجتماعی |
خانواده
جداسازی زباله- کنترل مصرف انرژی و |
همسایه
رها نکردن زباله در معابرو |
همکار
آلوده نساختن محیط کار مانند دود سیگار و |
||
مصنوعی |
آلودگی شهری
مانند: کارخانجات-فرودگاه – مترو و
|
||||
آلودگی هوا، آب و خاک
مانند: زباله صنعتی و دود کارخانجات- سموم کشاورزی- خودروفرسوده و |
جدول 3-4 : گویه ها و مؤلفه های پرسشنامه
متغیرها
|
مؤلفه های مورد بررسی
|
گویه های مرتبط با هر مؤلفه |
زمینه ای
|
متغیرهای جمعیت شناختی | 1 و 2و 3و 4و 5 |
مصرف رسانه ای
|
میزان مصرف
|
6 و 7 و 27 و 28 و 30 و 31 و 34 و 38 و |
محتوای مصرف
|
8 و17 و18و 19و 26و 29 و 32 و 33 و 36 و 37 و 39 و 41 و 43 و 44
|
|
محیط زیست |
طبیعی
|
20 و 21 و 22 و 23 و 45 |
اجتماعی
|
9 و 10 و 11 و 12 و 13 و 15و 16 و 24 و 25 و 35 | |
مصنوعی
|
14 و 40 و 42 |
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید