مقاله طراحي چارچوبي حمايتي براي شکلگيري کسبوکارهاي اجتماعي نوپا در شتابدهندهها دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحي چارچوبي حمايتي براي شکلگيري کسبوکارهاي اجتماعي نوپا در شتابدهندهها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله طراحي چارچوبي حمايتي براي شکلگيري کسبوکارهاي اجتماعي نوپا در شتابدهندهها،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
با توسعه روزافزون سازوکارهای حمایتی و نظر به تأثیر بسزای آنها در کاهش نرخ شکست کسبوکارهای نوپا، امروز شتابدهندههای کسبوکار در سراسر جهان رشد نمایی داشتهاند. اما متأسفانه، اغلب رویکرد این شتابدهندهها متمرکز بر ایدههای اقتصادی و نه اجتماعی است. در حالی که بسیاری از کسبوکارهای اجتماعی قادر به حل معضلاتی اساسی میباشند و تأثیر اجتماعی بالایی دارند. از طرفی، چارچوب حمایتی منسجمی برای شتابدهنده اجتماعی وجود ندارد و عموماً بهطور سلیقهای خدماتی در شتابدهندهها ارائه میشوند. بنابراین، تحقیق حاضر با هدف طراحی چارچوبی حمایتی برای شتابدهندههای اجتماعی کسبوکارهای نوپا در مراحل مختلف انجام شده و بدین منظور هفت شتابدهنده اجتماعی شناختهشده از اقصی نقاط جهان انتخاب و بررسی شدهاند. پژوهش حاضر کاربردی بوده و از نظر رویکرد تحقیق کیفی- مطالعه چندموردی است. نتایج تحقیق نشان داد بازدید از کسبوکارهای اجتماعی و معرفی کارآفرینان در «مرحله ورود»، آشنایی با مسائل اجتماعی، ساخت بازار اولیه، و مشروعیت و اعتمادسازی در «مراحل پیششتابدهی و شتابدهی»، و مشروعیتبخشی، جذب ذینفعان، و اخذ مجوزهای ابتدایی لازم در «مرحله خروج» اهمیت زیادی دارند و کمتر مورد توجه قرار گرفتهاند.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید