عنوان : مقاله طراحي چارچوبي حمايتي براي شکل‌گيري کسب‌‌وکارهاي اجتماعي نوپا در شتاب‌دهنده‌ها
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحي چارچوبي حمايتي براي شکل‌گيري کسب‌‌وکارهاي اجتماعي نوپا در شتاب‌دهنده‌ها دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحي چارچوبي حمايتي براي شکل‌گيري کسب‌‌وکارهاي اجتماعي نوپا در شتاب‌دهنده‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله طراحي چارچوبي حمايتي براي شکل‌گيري کسب‌‌وکارهاي اجتماعي نوپا در شتاب‌دهنده‌ها،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحي چارچوبي حمايتي براي شکل‌گيري کسب‌‌وکارهاي اجتماعي نوپا در شتاب‌دهنده‌ها :


تعداد صفحات :29

با توسعه روزافزون سازوکارهای حمایتی و نظر به تأثیر بسزای آن‌ها در کاهش نرخ شکست کسب‌وکارهای نوپا، امروز شتاب‌دهنده‌های کسب‌وکار در سراسر جهان رشد نمایی داشته‌اند. اما متأسفانه، اغلب رویکرد این شتاب‌دهنده‌ها متمرکز بر ایده‌های اقتصادی و نه اجتماعی است. در حالی که بسیاری از کسب‌وکارهای اجتماعی قادر به حل معضلاتی اساسی می‌‎باشند و تأثیر اجتماعی بالایی دارند. از طرفی، چارچوب حمایتی منسجمی برای شتاب‌دهنده اجتماعی وجود ندارد و عموماً به‌طور سلیقه‌ای خدماتی در شتاب‌دهنده‌ها ارائه می‌شوند. بنابراین، تحقیق حاضر با هدف طراحی چارچوبی حمایتی برای شتاب‌دهنده‌های اجتماعی کسب‌وکارهای نوپا در مراحل مختلف انجام شده و بدین منظور هفت شتاب‌دهنده اجتماعی شناخته‌شده از اقصی نقاط جهان انتخاب و بررسی شده‌اند. پژوهش حاضر کاربردی بوده و از نظر رویکرد تحقیق کیفی- مطالعه چندموردی است. نتایج تحقیق نشان داد بازدید از کسب‌وکارهای اجتماعی و معرفی کارآفرینان در «مرحله ورود»، آشنایی با مسائل اجتماعی، ساخت بازار اولیه، و مشروعیت و اعتمادسازی در «مراحل پیش‌شتاب‌دهی و شتاب‌دهی»، و مشروعیت‌بخشی، جذب ذی‌نفعان، و اخذ مجوزهای ابتدایی لازم در «مرحله خروج» اهمیت زیادی دارند و کمتر مورد توجه قرار گرفته‌­اند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله طراحي چارچوبي حمايتي براي شکل‌گيري کسب‌‌وکارهاي اجتماعي نوپا در شتاب‌دهنده‌ها
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky