عنوان : مقاله حذف رنگ Reacve ve Black 5 (RB5 ) از محيطهاي آبي با استفاده از جذب بر روي رزين تباد ل (يون آنيوني بازي قوي: مطالعه تعادلي و سينتيکي)
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله حذف رنگ Reacve ve Black 5 (RB5 ) از محيطهاي آبي با استفاده از جذب بر روي رزين تباد ل (يون آنيوني بازي قوي: مطالعه تعادلي و سينتيکي) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حذف رنگ Reacve ve Black 5 (RB5 ) از محيطهاي آبي با استفاده از جذب بر روي رزين تباد ل (يون آنيوني بازي قوي: مطالعه تعادلي و سينتيکي)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله حذف رنگ Reacve ve Black 5 (RB5 ) از محيطهاي آبي با استفاده از جذب بر روي رزين تباد ل (يون آنيوني بازي قوي: مطالعه تعادلي و سينتيکي)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حذف رنگ Reacve ve Black 5 (RB5 ) از محيطهاي آبي با استفاده از جذب بر روي رزين تباد ل (يون آنيوني بازي قوي: مطالعه تعادلي و سينتيکي) :

تعداد صفحات:16

چکیده:

یکی از عمده ترین آلاینده های محیط زیست که در پساب صنایع مختلف از جمله نساجی وجود دارد رنگها می باشند که برای انسان و محیط زیست آ لودگی ایجاد کرده است . هدف از این تحقیق بررسی کارایی جذب رنگ Reactive Black5 (RB5) بر روی رزین تباد ل یون آنیونی به عنوان جاذب مناسب بوده است. روش تحقیق : در این مطالعه بعد از تهیه مواد و وسایل مورد نیار، کارایی حذف رنگ RB5 با استفاده از جذب بر روی رزین تباد ل یون آنیونی با تغییرات pH ، زمان تماس، مقدار ماده جاذب و غلظت اولیه رنگ RB5 در سیستم ناپیوسته مورد بررسی قرار گرفت و نتایج توسط نرم افزار Excel تجزیه و تحلیل گردید. یافته ها: نتایج حاصل از انجام آزمایشات مشخص ساخت که کارایی حذف رنگ RB5 با افزایش pH و غلظت اولیه رنگ،کاهش می یابد. همچنین نتایج نشان داد که با افزایش زمان تماس و مقدار ماده جاذب، کارایی حذف افزایش یافته است. همچنین نتایج نشان می دهند که سینتیک فرآیند جذب از مدل سینتیک شبه درجه دو، و داده های تعادلی از مدل ایزوترمی لانگمیر پیروی می کنند. نتیجه گیری: در مجموع نتایج حاصل از انجام آزمایشات مشخص ساخت که می توان از فرآیند جذب برروی رزین تباد ل یون آنیونی به عنوان یک روش موثر و سریع در جهت حذف RB5 رنگ از محلول های آبی استفاده کرد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله حذف رنگ Reacve ve Black 5 (RB5 ) از محيطهاي آبي با استفاده از جذب بر روي رزين تباد ل (يون آنيوني بازي قوي: مطالعه تعادلي و سينتيکي)
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky