عنوان : تجزيه و تحليل ارتباط عوامل سازمان و مديريت با اجراي خط مشي توسعه کمي و کيفي برنامه دکتري تخصصي مديريت
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزيه و تحليل ارتباط عوامل سازمان و مديريت با اجراي خط مشي توسعه کمي و کيفي برنامه دکتري تخصصي مديريت دارای 44 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزيه و تحليل ارتباط عوامل سازمان و مديريت با اجراي خط مشي توسعه کمي و کيفي برنامه دکتري تخصصي مديريت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تجزيه و تحليل ارتباط عوامل سازمان و مديريت با اجراي خط مشي توسعه کمي و کيفي برنامه دکتري تخصصي مديريت،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن تجزيه و تحليل ارتباط عوامل سازمان و مديريت با اجراي خط مشي توسعه کمي و کيفي برنامه دکتري تخصصي مديريت :




تعداد صفحات : 44

یکی از مراحل مهم فرآیند خط مشی گذاری عمومی، مرحله اجرای خط مشی می باشد. بعداز تدوین و تنظیم خط مشی عمومی و قانونی کردن دستور کار و پیشنهاد خط مشی و طی مراحل لازم، باید توسط مراجع ذی صلاح قانونگذار تصویب شده و برای اجرا به سازمانهای مربوطه ابلاغ گردد. در اجرای مطلوب و کارآمد خط مشی عمومی، مسایل زیادی موثرند. در پژوهشی حاضر تلاش می شود تا اثرات عوامل سازمان و مدیریت بر نحوه اجرای بهینه یکی از زمینه های برنامه توسعه اقتصادی-اجتماعی –فرهنگی کشور یعنی آموزش عالی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. درجهت تحقق اهداف پژوهشی سعی شد تا مهمترین عوامل سازمان و مدیریت شناسایی شود. پس از بررسی ادبیات و مبانی نظری مربوطه 9 عامل مهم شناسایی گردید و ارتباط هر کدام در قالب 9 فرضیه با نحوه اجرای بهینه خط مشی مورد مطالعه قرار گرفت. این عوامل عبارتند از: 1- ساختار، منابع فیزیکی و تشکیلات 2- ارزشیابی عملکرد 3- فرآیند آموزشی 4- فرآیند کارمندیابی 5- مدل تصمیم گیری 6- رضایت شغلی 7- سیسستم پاداش 8- انگیزش 9- نظام اطلاعات و ارتباطات. نمونه اماری از مراکز تحقیقاتی و دانشگاههای تهران ، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و تربیت مدرس انتخاب گردید و از طریق ابزار مختلف جمع آوری اطلاعات، مشاهده و مراجعه به منابع آرشیوی و تجزیه و تحلیل آماری درجه تاثیر هر یک از عوامل با توجه بهسنجه های مورد نظر مشخص گردید و بعد از نتیجه گیری پیشنهاداتی ارایه گردید.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود تجزيه و تحليل ارتباط عوامل سازمان و مديريت با اجراي خط مشي توسعه کمي و کيفي برنامه دکتري تخصصي مديريت
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky