عنوان : توليد مشترک: رابطه عمده بين مسئوليت اجتماعي شرکت، اعتماد مشتري و وفاداري مشتري
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي توليد مشترک: رابطه عمده بين مسئوليت اجتماعي شرکت، اعتماد مشتري و وفاداري مشتري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: 35 صفحه


چکیده :

در محیط متصل، دیجیتال و آشکارتر، مشتریان به طور روزافزون نام های تجاری را وادار می کنند تا فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکتی واقعی و فعالیت های تولید مشترک در پیش بگیرند. در حالی که مسئولیت اجتمای شرکت و تولید مشترک فرایندهای اجتماعی و گروهی اند، هنوز تحقیقات کمی به بررسی این مسئله پرداخته اند که آیا مسئولیت اجتماعی شرکت می تواند تولید مشترک را بهبود بخشد. به علاوه، در حالی که تحقیقات قبلی به طور عمده تولید مشترک را به پیامدهای هیجانی ربط می دهند (همانند تعهد تاثیرگذار مشتری)، تحقیقت تجربی محدودی آن را به پیامدهای منطقی ( همانند اعتماد مشتری) و رفتاری (وفاداری مشتری) مربوط دانسته اند. جهت بررسی این کمبود ها در ادبیات، این مقاله به بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری می پردازد، با توجه به اینکه نقش هایواسطه تولید مشترک و اعتماد مشتری را باید لحاظ نمود. آن همچنین به بررسی تاثیر تولید مشترک بر اعتماد مشتری می پردازد. داده های جمع آوری شده در اسپانیا در اواخر 2017 با استفاده از نظرسنجی آنلاین جمع آوری شدند و نمونه حاوی 1101 مشتری با نام های تجاری خدمات بیمه سلامت بود. مدل سازی معادله ساختاری برای آزمون روابط فرضی به طور همزمان به کار رفت. نتایج نشان می دهد که مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق تولید مشترک و اعتماد مشتری تاثیر می گذارد. به هر حال، تاثیر غیرمستقیم نسبت به هر دو قوی تر است بدین مفهوم که شامل سازی فعالیت های تولید مشترک و برقراری اعتماد مشتری می تواند فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکت را راحت تر کند تا وفاداری مشتری را ارتقاء دهد. به علاوه، تولید مشترک تاثیر مستقیم بر اعتماد مشتری دارد.
واژگان کلیدی: تولید مشترک | مسئولیت اجتماعی شرکت | وفاداری مشتری.

عنوان انگلیسی:

Co-creation: A Key Link Between Corporate Social Responsibility, Customer Trust, and Customer Loyalty

~~en~~ writers :

Oriol Iglesias1 · Stefan Markovic2 · Mehdi Bagherzadeh3 · Jatinder Jit Singh4

In an ever more transparent, digitalized, and connected environment, customers are increasingly pressuring brands to embrace genuine corporate social responsibility (CSR) practices and co-creation activities. While both CSR and co-creation are social and collaborative processes, there is still little research examining whether CSR can boost co-creation. In addition, while previous research has mainly related co-creation to emotional outcomes (e.g., customer affective commitment), limited empirical research has related it to rational (e.g., customer trust) and behavioral outcomes (e.g., customer loyalty). To address these shortcomings in the literature, this paper examines the influence of CSR on customer loyalty, considering the mediating roles of co-creation and customer trust. It also investigates the influence of co-creation on customer trust. The data were collected in Spain in late 2017 using an online survey, and the sample contained 1101 customers of health insurance services brands. Structural equation modeling was used to test the hypothesized relationships simultaneously. The results show that CSR influences customer loyalty both directly and indirectly through co-creation and customer trust. However, the indirect impact is the stronger of the two, implying that embracing co-creation activities and developing customer trust can make it easier for CSR practices to enhance customer loyalty. In addition, co-creation has a direct effect on customer trust.
Keywords: Co-creation | Corporate social responsibility | Customer loyalty

$$en!!

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود توليد مشترک: رابطه عمده بين مسئوليت اجتماعي شرکت، اعتماد مشتري و وفاداري مشتري
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky