مقاله بررسي جايگاه مشتريان با استفاده از تکنيک هاي تصميم گيري چند معياره و طبقه بندي هرم مشتريان وان رايج دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسي جايگاه مشتريان با استفاده از تکنيک هاي تصميم گيري چند معياره و طبقه بندي هرم مشتريان وان رايج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي جايگاه مشتريان با استفاده از تکنيک هاي تصميم گيري چند معياره و طبقه بندي هرم مشتريان وان رايج،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:24
چکیده:
مشتریان مهم ترین سرمایه شرکت ها هستند وآنها باید روابط با مشتریان خود را به عنوان فرصت در نظربگیرند. به منظور مدیریت ارتباطات با مشتریان، مدیران نیازمندبه داشتن سیستم بازاریابی ارتباطی هستند. در این نوع بازاریابی عامل اصلی در شناخت وبرقراری ارتباطات بلند مدت با مشتریان، ارزشی است که آنها برای سازمان دارند. بدون اولویت بندی مشتریان درامدهای به دست آمده از همه مشتریان یکسان به نظر خواهد رسید.در گذشته روش هایی برای تحلیل ارزش مشتریان ارائه شده که مبتنی بررگرسیون هوش مصنوعی و یاروش های پیجیده ریاضی می باشند. این روش ها به دلیل نیاز به دانش و نرم افزارهای پیچیده ریاضی به سختی در دنیای واقعی کاربرد دارند. بنابراین هدف این تحقیق اولویت بندی مشتریان با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره می باشد. در گام اول درجه اهمیت یا وزن معیارها بااستفاده از تصمیم گیری گروهی و به کارگیری پرسشنامه مقایسه زوجی و روش برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی بدست آمد وسپس تکنیک ویکور برای اولویت بندی مشتریان استفاده شد. در نهایت براساس روش طبقه بندی مشتریان وان رایج مشتریان درهرم مشتریان طبقه بندی گردیدند. در نتیجه این شرکت باید مشوق های مناسب و تخفیفات یا خدمات ویژه ای برای مشتریان با اولویت بالاتر در نظر بگیرد تا وفاداری آنها حفظ شود.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید