عنوان : بررسي رابطه بين بکارگيري بازاريابي داخلي و مشتري گرايي مطالعه موردي بانک تجارت
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسي رابطه بين بکارگيري بازاريابي داخلي و مشتري گرايي مطالعه موردي بانک تجارت دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي رابطه بين بکارگيري بازاريابي داخلي و مشتري گرايي مطالعه موردي بانک تجارت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي رابطه بين بکارگيري بازاريابي داخلي و مشتري گرايي مطالعه موردي بانک تجارت،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي رابطه بين بکارگيري بازاريابي داخلي و مشتري گرايي مطالعه موردي بانک تجارت :


سال انتشار : 1395



تعداد صفحات :26

چکیده مقاله:

یکی ازویژگیهای مهم خدمات تعامل مستقیم کارکنان بامشتریان و نقش تعیین کننده رفتارهای مشتری مدارانه آنها دربرخورد با مشتریان است بنابراین برای داشتن کیفیت خدمات برتر و درنهایت رضایت مشتریان بیرونی باید کارکنانی مشتریان درونی متعهد به اهداف و چشم اندازهای شرکت و دارای رفتارهای مشتری مدارانه داشتهب اشیم امروزه با مطرح شدن ایده و مفهوم بازاریابی درونی اهمیت و نقش تعیین کننده مشتریان درونی سازمان ها کارکنان درموفقیت برنامه های بازاریابی بیرونی بیش ازپیش روشن شده است هدف بازاریابی داخلی ایجاداطمینان ازرضایتمندی بین کارکنان سازمان و توسعه کیفیت محصولات و خدمات به منظور دستیابی به رضایت مشتریان خارجی سازمان است که این امر به صورت فرایندی ازمشتریان داخلی به سمت مشتریان خارجی سازمان جریان دارد مطالعات انجام گرفته دراین زمینه بیانگر ارتباط مثبت بین رضایت مشتریان داخلی سازمان کارکنان و رضایت مشتریان خارجی آن است مطالعات بارتل 2004 بیانگر این واقعیت است که رضایت کارکنان مشتریان داخیل برکیفیت محصولات تاثیر بسزایی داشته و درنتیجه رضایت مشتریان خارجی و درنهایت وفاداری مشتریان خارجی نسبت به سازمان را درپی دارد لذاتحقیق حاضر باهدف پاسخ گویی به این سوال که ایا بکارگیری روشها وتدابیر بازاریابی درونی بررفتار مشتری گرایانه کارکنان بانک تجارت و مسکن تاثیر دارد؟ انجام شده است

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود بررسي رابطه بين بکارگيري بازاريابي داخلي و مشتري گرايي مطالعه موردي بانک تجارت
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky