بررسي نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات غذايي فراسودمندو تاثيرآن بز قصد خريد اينگونه محصولات(مطالعه موردي عصاره مالت) دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسي نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات غذايي فراسودمندو تاثيرآن بز قصد خريد اينگونه محصولات(مطالعه موردي عصاره مالت) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات غذايي فراسودمندو تاثيرآن بز قصد خريد اينگونه محصولات(مطالعه موردي عصاره مالت)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
هدف از پژوهش حاضر بررسی نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات غذایی سالم و مغذی و تاثیر این نگرش بر قصد خرید محصولات فراسودمندی نظیر عصاره مالت می باشد این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ شیوه اجرا، همبستیگی و پیمایشی می باشد جامعه آماری شامل، کلیه مشتریان فروشگاه های نان مزرعه در شهر مشهد در نظر گرفته می شود چرا که کانال اصلی توزیع این محصول فروشگاه های نان مزرعه می باشند لذا این افراد می توانند مصرف کنده بالقوه و یا بالفعل محصولات فراسودمندی نظیر عصاره مالت باشند براین اساس با توجه به نامعلوم بودن حجم جامعه حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 385 نفر محاسبه شد که در نهایت تعداد 385 نفر از طریق نمونه گیری طبقه ای بااستفاده از ابزار پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفتند برای اطمینان از روایی محتوایی پرسشنامه ها توسط تعدادی از اساتید دانشگاه و متخصصان بازاریان بررسی شده و روایی آن مورد تایید قرار گرفته است همچنین به منظور بررسی فرضیات تحقیق روش مدلیابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیررل به کار برده شده است نتایج نشان داد یافته های حاصل ازفرضیه هفتم نشان می دهد نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات غذایی فراسودمند بر قصد خرید این محصولات تاثیری مثبت دارد.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید