عنوان : بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد دارای 163 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد :

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با موضوع مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط استان یزد، در قالب فایل Word و در حجم 153 صفحه.

چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت‌های تولیدی کوچک و متوسط استان یزد در سال 1393 است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه کارکنان شرکت‌های فعال تولیدی کوچک و متوسط استان یزد در شهرک های صنعتی استان تشکیل داده‌اند، که نمونه ای متناسب با جامعه آماری پژوهش به شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه‌ای انتخاب شده و پژوهش به روش همبستگی انجام شده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته بوده که بعد از برآورد اعتبار و پایایی (از طریق تحلیل عامل) در بین پاسخگویان توزیع گردید. بعد از جمع آوری پرسشنامه ها با استفاده از ضرایب آماری متناسب با نوع متغیرها (آزمون‌های ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام) محاسبه و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.
نتایج آزمون فرضیات بیانگر این است که بین تمام ابعاد متغیر مدیریت مشارکتی(مشارکت کارکنان در هدف‌گذاری، مشارکت کارکنان در تغییر و تحول سازمانی، مشارکت کارکنان در حل مشکلات و مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری) در شرکت‌های خصوصی کوچک و متوسط استان یزد رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد. نتیجه تحلیل رگرسیونی بیانگر این است که ابعاد چهارگانه مدیریت مشارکتی به طور خالص 71/0 درصد از واریانس کارآفرینی سازمانی در معادله را تبیین می‌کنند، و متغیر میزان مشارکت کارکنان در حل‌مشکلات تعیین‌کننده‌ترین عامل تأثیر گذار بر کارآفرینی سازمانی شرکت‌های خصوصی کوچک و متوسط استان یزد در جامعه مورد مطالعه است، این عامل به میزان 68/0 درصد از تغییرات متغیر وابسته را مورد تبیین قرار می‌دهد.




برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky