عنوان : گزارش كارورزی در روابط عمومی شهرداری
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گزارش كارورزی در روابط عمومی شهرداری دارای 57 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش كارورزی در روابط عمومی شهرداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي گزارش كارورزی در روابط عمومی شهرداری،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن گزارش كارورزی در روابط عمومی شهرداری :

روابط عمومى، مانند سایر رشته هاى علوم انسانى مورد غفلت قرار گرفته است و توسعه روزافزون و ارتباط و اطلاعات در كشور ها، نتوانسته در آن تأثیرى داشته باشد. حتى كشور در حال توسعه ما نیز چنین وضعى دارد. مشكلات و ناكارآیى ادارى در كشور ما پدیده نو و جدیدى نیست و سال هاست كه سازمان هاى مربوطه، براى اصلاح ساختارى آنها مطالعه و برنامه ریزى مى كنند، هر چند تاكنون اقداماتى نیز به عمل آمده است. در عصر ارتباطات و اطلاعات در موقعیتى كه جامعه متحول ما رو به سوى تكامل دارد و مدنیت را جست وجو مى كند، روابط عمومى از اجزا و عناصر اصلى ارتباطات است و در ایجاد بستر هاى مشاركت ذهنى و عینى نقش نهادى و بنیادى دارد، زیرا جنس و ماهیت مجموعه وظایف و فعالیت هاى آن به طور عمده، (ارتباطى، تعاملى و تبادلى) است. امر مشاركت با مقوله اطلاع رسانى كه از مهمترین رویكرد هاى روابط عمومى است آغاز مى شود و بسیارى دیگر از كارهاى اجراى تحقق مشاركت از جمله تمهیدات ترغیبى، همان امور رایج كاربردى روابط عمومى است.

مقتضى نیست كه ارتباطات مردم با سازمان ها سرد و عارى از مهر و رغبت باشد، بجاست، كه با انجام مطالعات و بررسى هاى لازم اساساً معلوم شود كه سازمان هاى ما واقعاً به چه رویه و رویكردى براى تعامل با مردم نیاز دارد؟ یكى از عواملى كه در سرنوشت هر گروه و فرد اهمیت و ارزش دارد و آنها را براى رسیدن به هدفشان یارى مى دهد، كیفیت رابطه آنها با افراد و مؤسساتى است كه با آن سر و كار دارند.

گزارش كارورزی در روابط عمومی شهرداری
فهرست مطالب

گزارش كارورزی روابط عمومی بخش گردشگری شهرداری .. 7

پیشگفتار. 7

مقدمه. 7

پیدایش روابط عمومی نوین درجهان.. 7

تاریخچه روابط عمومى.. 8

انجمن جهانی روابط عمومی.. 10

كنگره جهانی روابط عمومی.. 10

تعریف روابط عمومى.. 11

روابط عمومى در ایران.. 11

آینده روابط عمومى.. 13

وظایف روابط عمومى.. 14

روابط عمومی در شهرداری ( بخش گردشگری). 15

پیشینه تجربی :15

تاریخچه نظری شهرداری .. 16

تاریخچه شهرداری... 17

مدیریت پاركها و فضای سبز. 21

مدیریت خدمات شهری... 21

مدیریت شهرسازی و معماری... 22

مدیریت عمران و فنی.. 23

تاریخچه شهرداری:24

چارت سازمانی شهر .. 28

چارت شهرداری :29

مدیران و مسئولین شهرداری - ستاد. 30

معرفی روابط عمومی و فعالیت های شهرداری .. 34

معرفی روابط عمومی سازمان:34

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری... 34

شرح وظایف.... 34

فعالیت سازمان شهرداری در امور شهرسازی ،امور اجتماعی، فرهنگی وگردشگری... 36

امور شهرسازی:36

امور اجتماعی،فرهنگی وگردشگری:36

شرح وظائف واحد روابط عمومی شهرداری .. 39

گزارش ارزش یابی روابط عمومی.. 39

نقد و بررسی و تجزیه و تحلیل مدیریت روابط عمومی.. 39

اهداف روابط عمومی در بخش گردشگری شهرستان .. 40

گزارشی از عملکرد واحد گردشگری با توجه به بودجه و امکانات... 42

ارتباط سازمانی.. 45

نظرسنجی از مراجعین.. 49

صندوق الكترونیك شهردار. 50

پرداخت قبوض..... 50

خدمات الكترونیك ویژه. 51

نقاط ضعف و قوت... 52

گزارش ارزش یابی روابط عمومی.. 52

نقد و بررسی و تجزیه و تحلیل مدیریت روابط عمومی.. 52

منابع.. 53

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود گزارش كارورزی در روابط عمومی شهرداری
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky