عنوان : مطالعه اثر به کارگيري کارپوشه الکترونيکي بر يادگيري خود تنظيمي دانش آموزان
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه اثر به کارگيري کارپوشه الکترونيکي بر يادگيري خود تنظيمي دانش آموزان دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه اثر به کارگيري کارپوشه الکترونيکي بر يادگيري خود تنظيمي دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مطالعه اثر به کارگيري کارپوشه الکترونيکي بر يادگيري خود تنظيمي دانش آموزان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه اثر به کارگيري کارپوشه الکترونيکي بر يادگيري خود تنظيمي دانش آموزان :


سال انتشار : 1395



تعداد صفحات :21

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر باهدف بررسی تاثیر به کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر راهبرد فرا شناختی یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان انجام شد. روش پژوهش از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل بوده، جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه دانش آمورزان دبیرستان سماء مقطع دوره دوم تشکیل داده اند که در سال تحصیلی 95-94 مشغول به تحصیل بودند. نمونه پژوهش هم شامل دو کلاس از مقطع دوم تجربی بود که به صورت در دسترس انتخاب گردیده اند. تعداد دانش آموزان هر کلاس 18 نفر و تعداد کل نمونه 36 نفر بودند که به صورت تصادفی به دو گروه آزمایش و کنترل جایگزین شده اند. همچنین برای اندازه گیری راهبرد های فرا شناختی یادگیری خودتنظیمی آزمودنی ها از پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی پینتریچ و دی گروت (1990) استفاده شده است. درابتدای ترم از هردو گروه در شرایطی یکسان پیش آزمونی به عمل آمد و سپس گروه آزمایش به مدت یک ترم در معرض متغیر مستقل قرار گرفت و درنهایت در پایان ترم جهت بررسی تغییرات حاصله پس آزمون بر روی هر دو گروه اجرا گردید. برای تحلیل داده های به دست آمده از روش تحلیل کوواریانس استفاده گردید. یافته ها نشان داد که راهبرد های فرا شناختی یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان گروه آزمایش در مقایسه با گروه کنترل به طور معناداری افزایش یافته است. بنابراین می توان نتیجه گیری کرد که کارپوشه الکترونیکی یکی از ابزارهای یاددهی، یادگیری و سنجش است که در آن یادگیرندگان به فعالیت بیشتر ترغیب شده و درنهایت به موفقیت های بیشتری در یادگیری و مهارت های مربوط به آن نایل می شوند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مطالعه اثر به کارگيري کارپوشه الکترونيکي بر يادگيري خود تنظيمي دانش آموزان
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky