داستان تخيلي جنايي و پژوهش تربيتي: خواندن، نوشتن و تعاملات ميان متني دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد داستان تخيلي جنايي و پژوهش تربيتي: خواندن، نوشتن و تعاملات ميان متني کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي داستان تخيلي جنايي و پژوهش تربيتي: خواندن، نوشتن و تعاملات ميان متني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
گاف در این مقاله نگاه به پژوهش تربیتی به مثابه یك كاوش جنایی و پردازش آن در قالب یك داستان (رمان) خیالی از نوع جنایی را توصیه می كند. به دیگر سخن او پژوهشگر تربیتی را به عنوان یك كارآگاه (detective) و به خدمت گرفتن رویكرد كارآگاهی را به عنوان یك قالب یا چشم انداز (استعاره) برای انجام پژوهش های تربیتی مفید و كارساز می داند. وی معتقد است در تحلیل نهایی پرسش اساسی همه پژوهش ها، خواه در عرصه فلسفه یا در عرصه تعلیم و تربیت، همان پرسشی است كه پیش روی یك كارآكاه یا نویسنده یك رمان پلیسی است. آن پرسش نیز پرسش درباره یافتن مقصر و پاسخگو (who is guilty) در قبال موقعیت ناخوش ایند یا مساله است. اشتراك در رمز های نشانه شناختی و تفسیری متون مربوط به این دوقلمرو نیز، به زعم گاف، الگو برداری از داستان های جنایی ( پلیسی) كه نوعا خیالی (fictional) می باشند را در پژوهش های تربیتی موجه و مدلل می سازد. در مقاله از وجوه مشترك دیگری نیز نام برده شده است.
كلید واژه:
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید