عنوان : مقاله عنوان فارسي: آيا «الگوي توسعه ايراني ـ اسلامي» دست يافتني است؟ (عنوان عربي: هل أن اُنموذج التنمية الايرانية- الاسلامية ممكن؟)
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عنوان فارسي: آيا «الگوي توسعه ايراني ـ اسلامي» دست يافتني است؟ (عنوان عربي: هل أن اُنموذج التنمية الايرانية- الاسلامية ممكن؟) دارای 34 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عنوان فارسي: آيا «الگوي توسعه ايراني ـ اسلامي» دست يافتني است؟ (عنوان عربي: هل أن اُنموذج التنمية الايرانية- الاسلامية ممكن؟)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله عنوان فارسي: آيا «الگوي توسعه ايراني ـ اسلامي» دست يافتني است؟ (عنوان عربي: هل أن اُنموذج التنمية الايرانية- الاسلامية ممكن؟)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عنوان فارسي: آيا «الگوي توسعه ايراني ـ اسلامي» دست يافتني است؟ (عنوان عربي: هل أن اُنموذج التنمية الايرانية- الاسلامية ممكن؟) :

مقاله عنوان فارسي: آيا «الگوي توسعه ايراني ـ اسلامي» دست يافتني است؟ (عنوان عربي: هل أن اُنموذج التنمية الايرانية- الاسلامية ممكن؟) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1388 در روش شناسی علوم انسانی (حوزه و دانشگاه) از صفحه 31 تا 60 منتشر شده است.
نام: عنوان فارسی: آیا «الگوی توسعه ایرانی ـ اسلامی» دست یافتنی است؟ (عنوان عربی: هل أن اُنموذج التنمیه الایرانیه- الاسلامیه ممكن؟)
این مقاله دارای 30 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله كلیدواژه فارسی: تکنولوژی
مقاله الگوی توسعه
مقاله علم و تکنولوژی اسلامی و بومی
مقاله بن مایه مشترک انسانیت
مقاله حساسیت تکنولوژی به ظرف و زمینه و گرانبار بودن آن از ارزش ها (كلیدواژه عربی: التكنلوجیا
مقاله اُنموذج التنمیه
مقاله العلم و التكنلوجیا الاسلامیه و المحلیه
مقاله الاُسس الانسانیه المشتركه
مقاله تأثر التكنلوجیا بالاجواء و المجالات و غناها بالممیزات القیّمه)

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
چکیده فارسی:
اندیشه مربوط به طراحی و تدوین الگویی «ایرانی ـ اسلامی» برای دستیابی به توسعه، مدتی است که در کشور مطرح شده است. در این زمان، برخی نویسندگان و نهادها مقالات و طرح هایی در خصوص مشخصه های چنین الگویی ارایه کرده اند. در مقاله حاضر استدلال می شود که با توجه به آنکه همه الگوهای توسعه در زمره تکنولوژی ها محسوب می شوند و همه تکنولوژی ها به ظرف و زمینه ای که در آن به کار می روند، حساس اند و علاوه بر آن حامل ارزش هایی هستند که طراحان و نیز به کاربرندگان در آنها به ودیعه می گذارند، تکمیل و تدوین یک «الگوی ایرانی ـ اسلامی توسعه» به مثابه یک «تکنولوژی بومی» ممکن است؛ اما نکته مهمی که کمتر به آن توجه می شود، آن است که چنین الگویی (به فرض کارآمد بودن و طراحی عقلانی داشتن)، جز در برخی جزئیات با دامنه محدود، با الگوهای کارآمدی که در دیگر کشورها، برای توسعه به کار می روند، تفاوتی نخواهد داشت. به این اعتبار، یاد کردن از چنین الگویی با عنوان «الگوی ایرانی ـ اسلامی»، عمدتا نوعی «نامگذاری» و فعالیت «زبانی ـ معنایی» است و جنبه واقعی آن چندان برجسته نیست.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله عنوان فارسي: آيا «الگوي توسعه ايراني ـ اسلامي» دست يافتني است؟ (عنوان عربي: هل أن اُنموذج التنمية الايرانية- الاسلامية ممكن؟)
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky