عنوان : رابطه سبک هاي يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره دوم متوسطه ناحيه 1 شهر خرم آباد
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه سبک هاي يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره دوم متوسطه ناحيه 1 شهر خرم آباد دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه سبک هاي يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره دوم متوسطه ناحيه 1 شهر خرم آباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي رابطه سبک هاي يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره دوم متوسطه ناحيه 1 شهر خرم آباد،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن رابطه سبک هاي يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره دوم متوسطه ناحيه 1 شهر خرم آباد :


سال انتشار : 1396



تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف رابطه سبک های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه ناحیه 1شهر خرم آباد صورت گرفته است. در این تحقیق از روش پزوهش توصیفی از نوع همبستگی استفاده شد. جامعه آماری مورد مطالعه دراین تحقیق کلیه دانش آموزان دوره دوم متوسطه ناحیه 1 شهر خرم آباد، به تعداد 9623 نفر بود. به طوری که با استفاده از جدول کرجسی و مورگان 370 نفر با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای نسبی انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها، پرسشنامه اهی سبک های یادگیری کلب و میانگین دروس گذرانده شده دانش آموزان استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق علاوه بر شاخص های آمار توصیفی از جمله میانگین و انحراف استاندارد از آزمون های آمار استنباطی مانند ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند گانه به شیوه گام به گام استفاده شد. نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که بین سبک یادگیری واگرا و پیشرفت تحصیلی (r=0/361, p=0/0001)؛ بین سبک یادگیری همگرا و پیشرفت تحصیلی (r=-0/396, p=0/0001) رابطه معناداری وجود دارد ولی بین سبک یادگیری جذب کننده وانطباق یابنده با پیشرفت تحصیلی رابطه معناداری وجود ندارد. همچنین نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه به شیوه گام به گام نشان داد که از بین سبک های یادگیری، سبک همگرا به میزان 0/16 از واریانس پیشرفت تحصیلی را تبیین می نمایند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود رابطه سبک هاي يادگيري با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره دوم متوسطه ناحيه 1 شهر خرم آباد
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky