عنوان : اثربخشي برنامه آموزش تفکر فلسفي بر راهبردهاي مقابله اي و جرات ورزي در دانش آموزان (مطالعه موردي دانش آموزان پسر مقطع هفتم راهنمايي شهرستان کاشان)
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشي برنامه آموزش تفکر فلسفي بر راهبردهاي مقابله اي و جرات ورزي در دانش آموزان (مطالعه موردي دانش آموزان پسر مقطع هفتم راهنمايي شهرستان کاشان) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشي برنامه آموزش تفکر فلسفي بر راهبردهاي مقابله اي و جرات ورزي در دانش آموزان (مطالعه موردي دانش آموزان پسر مقطع هفتم راهنمايي شهرستان کاشان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي اثربخشي برنامه آموزش تفکر فلسفي بر راهبردهاي مقابله اي و جرات ورزي در دانش آموزان (مطالعه موردي دانش آموزان پسر مقطع هفتم راهنمايي شهرستان کاشان)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشي برنامه آموزش تفکر فلسفي بر راهبردهاي مقابله اي و جرات ورزي در دانش آموزان (مطالعه موردي دانش آموزان پسر مقطع هفتم راهنمايي شهرستان کاشان) :


سال انتشار : 1396



تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

این پژوهش به منظور بررسی اثربخشی برنامه آموزش تفکر فلسفی بر راهبردهای مقابله ای و جرات ورزی در دانشآموزان پسر مقطع هفتم راهنمایی شهرستان کاشان انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانش آموزانپسر پایه هفتم مقطع راهنمایی (متوسطه اول) کاشان و نمونه 15 نفری که به صورت غیر تصادفی و در دسترس دانش آموزانیکی از مدارس انتخاب شده است میباشد. متغیر مستقل که اثربخشی آن با راهبردهای مقابله ای و جرات ورزی سنجیدهشده است عبارت از: آموزش تفکر فلسفی. به منظور بررسی اثربخشی آموزش تفکر فلسفی بر راهبردهای مقابله ای و جراتورزی پس از جمع آوری اطلاعات، با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس و فعالیت های آماری :آمار توصیفی شامل میانگینو انحراف استاندارد نمرات کسب شده در متغیرهای مورد مطالعه و آزمون فرضیه ها با آزمون تحلیل کواریانس داده هایتحقیق مورد توصیف، تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از پژوهش حاکی از آنست که برنامه آموزش تفکر فلسفی برراهبردهای مقابله ای و جرات ورزی دانش آموزان پسر مقطع هفتم راهنمایی شهرستان کاشان اثربخش می باشد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود اثربخشي برنامه آموزش تفکر فلسفي بر راهبردهاي مقابله اي و جرات ورزي در دانش آموزان (مطالعه موردي دانش آموزان پسر مقطع هفتم راهنمايي شهرستان کاشان)
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky