اثربخشي برنامه آموزش تفکر فلسفي بر راهبردهاي مقابله اي و جرات ورزي در دانش آموزان (مطالعه موردي دانش آموزان پسر مقطع هفتم راهنمايي شهرستان کاشان) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشي برنامه آموزش تفکر فلسفي بر راهبردهاي مقابله اي و جرات ورزي در دانش آموزان (مطالعه موردي دانش آموزان پسر مقطع هفتم راهنمايي شهرستان کاشان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي اثربخشي برنامه آموزش تفکر فلسفي بر راهبردهاي مقابله اي و جرات ورزي در دانش آموزان (مطالعه موردي دانش آموزان پسر مقطع هفتم راهنمايي شهرستان کاشان)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
این پژوهش به منظور بررسی اثربخشی برنامه آموزش تفکر فلسفی بر راهبردهای مقابله ای و جرات ورزی در دانشآموزان پسر مقطع هفتم راهنمایی شهرستان کاشان انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانش آموزانپسر پایه هفتم مقطع راهنمایی (متوسطه اول) کاشان و نمونه 15 نفری که به صورت غیر تصادفی و در دسترس دانش آموزانیکی از مدارس انتخاب شده است میباشد. متغیر مستقل که اثربخشی آن با راهبردهای مقابله ای و جرات ورزی سنجیدهشده است عبارت از: آموزش تفکر فلسفی. به منظور بررسی اثربخشی آموزش تفکر فلسفی بر راهبردهای مقابله ای و جراتورزی پس از جمع آوری اطلاعات، با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس و فعالیت های آماری :آمار توصیفی شامل میانگینو انحراف استاندارد نمرات کسب شده در متغیرهای مورد مطالعه و آزمون فرضیه ها با آزمون تحلیل کواریانس داده هایتحقیق مورد توصیف، تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از پژوهش حاکی از آنست که برنامه آموزش تفکر فلسفی برراهبردهای مقابله ای و جرات ورزی دانش آموزان پسر مقطع هفتم راهنمایی شهرستان کاشان اثربخش می باشد.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید