عنوان : نقش حمل و نقل بر ترافيک شهري
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش حمل و نقل بر ترافيک شهري دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش حمل و نقل بر ترافيک شهري  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي نقش حمل و نقل بر ترافيک شهري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن نقش حمل و نقل بر ترافيک شهري :


سال انتشار : 1396



تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

یکی از ابتدایی ترین مشکلات مردم که باعث می شود حجم به سزایی از ترافیک و اتومبیل را در کوچه و خیابان های کلان شهر ها شاهد باشیم عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی است.به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا خبری مبنی بر اینکه روزانه در شهر مسکو بیش از 10 هزار دوچرخه با استفاده از سیستم کامپیوتری و بدون دخالت انسان بعنوان کرایه دهنده و کارت ملی در مسکو نصب و کرایه داده می شود. هم اکنون در بسیاری کشورهای اروپایی جاده های بین شهری دوچرخه سواری وجود دارد. با وجود این جاده ها حتی تمام اعضاء خانواده اعم از بزرگ و کوچک به مسافرت با دوچرخه می پردازند و ضمن بالا بردن سطح سلامت خانواده با کمترین هزینه می توانند سفر کنند.برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در جامعه توصیه می شود تا گروه ها و باشگاه های دوچرخه در سراسر کشور در روزهای تعطیل و حداقل یک بار در ماه برنامه حرکت در سطح شهر داشته باشند.امروزه بارشد روز افزون و گسترده وسایل نقلیه موتوری و افزایش اشتیاق و میل به استفاده از وسایل نقلیه شخصی باعث رشد چشم گیر ترافیک در اقصی نقاط کشور از جمله تهران و همچنین شهرهای بزرگ و پرجمعیت شده است. از مشکلات دیگر که به حیطه ی کاری شهرداری ها مربوط می شود نبودن فضای پارک کافی و پارکینگ ها می باشد عابر پیاده مهمترین رکن ترافیک پس از وسایل نقلیه می باشد.تمامی افرادی که هرروز برای انجام کاراز منزل خارج وبه مقاصد مدرسه و دانشگاه و...حرکت می کنندبخشی ازمسیر خود را پیاده طی می کنند.نقش عابر پیاده در طراحی شهری نقش نقشی بسیار مهم و اساسی است که متاسفانه در بسیاری از نقاط دنیا از جمله در ایران به فراموشی سپرده شده است.افزایش سریع وسایل حمل و نقل موتوری بویژه اتومبیل و استفاده زیاد از آن در شهرها و مشخصا در کلان شهرها همراه با رشد جمعیت و گسترش بی رویه آن و نیز عدم برنامه ریزی علمی و جامع و مشکلات عدیده سیستم حمل و نقل عمومی باعث بروز مشکلاتی نظیر:آلودگی های شدید زیست محیطی، ترافیک های زیاد، اتلاف وقت شهروندان، مصرف بیش از حد انرژی، ناامنی مسیرها و تصادفات شده است.وجود سامانه اتوبوس های تندرو نقش بسیار مهمی در حمل و نقل شهری دارند و به خصوص دارای نظم خاصی هستند و کمتر از تمامی وسایل نقلیه باعث ازدهام شهر می شود.در ایران شرکت های خودرو سازی بزرگی وجود دارد که تولیدات سالیانه ی آنها به چشم می آید برای مثال شرکت خودروسازی ایران خودرو در سال 95 بالغ بر 27 درصد رشد در تولید اتومبیل داشته است و حدود یک میلیون اتومبیل در سال 95 تولید کرده است با کمی تفکر در میابیم که حجم بسیار زیادی اتومبیل وارد بر خیابان ها می شود و بر حجم ترافیک می افزاید.در سطح شهر تهران کمتر کسی را در خیابان خواهید دید که از دوچرخه برای رفت و آمد و تردد در سطح شهر استفاده کند.اما بلعکس افرادی هستند که حتی برای خرید یک عدد نان هم از اتومبیل شخصی خویش استفاده میکنند.عده ی زیادی از مردم پس از اجرایی شدن طرح زوج و فرد به فکر داشتن دو اتومبیل افتادند که از یکی با پلاک زوج در روزهای زوج و از دیگری در روزهای فرد با پلاک فرد استفاده کنندمشکلاتی که این امر به وجود میاورد این است که تاثیر اجرای طرح بر ترافیک سطح شهر کاهش پیدا می کندو مشکل بعدی با داشتن تعداد اتومبیل بیشتر در هر خانواده مسیله جای پارک آنها مطرح می شود که باعث شلوغی کوچه ها و خیابان های شهر می شود.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود نقش حمل و نقل بر ترافيک شهري
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky