توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه برازش برخی از مدل های ریاضی به منظور توصیف کینتیک تخمیر شکمبه ای بر اساس آزمون تولید گاز برای علوفه یونجه دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه برازش برخی از مدل های ریاضی به منظور توصیف کینتیک تخمیر شکمبه ای بر اساس آزمون تولید گاز برای علوفه یونجه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه برازش برخی از مدل های ریاضی به منظور توصیف کینتیک تخمیر شکمبه ای بر اساس آزمون تولید گاز برای علوفه یونجه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه برازش برخی از مدل های ریاضی به منظور توصیف کینتیک تخمیر شکمبه ای بر اساس آزمون تولید گاز برای علوفه یونجه :




تعداد صفحات :22

در این تحقیق از مدل­های ریاضی برای بررسی کینتیک تخمیر شکمبه­ای علوفه یونجه استفاده شد. این مدل­ها شامل مدل نمایی (EXP)، میکائیلیس-­منتن (MIC)، میچرلینگ (MIT)، ویبول (WEB)، کورکمز-­اوکاردس (KOR) و فرانس (FRC) بودند. آزمون تولید گاز در 4 دوره جداگانه انجام شد. تعداد 3 عدد سرنگ (3 تکرار) حاوی نمونه خوراک برای هر دوره در نظر گرفته شد و حجم گاز تولید شده در هر دوره در زمان­های مختلف انکوباسیون (144 ساعت) به وسیله این مدل­ها برازش شد. از آماره­های میانگین مربعات خطا (MSE)، ضریب تعیین (R2) و میانگین درصد خطا (MPE) برای نکویی ­برازش مدل­ها استفاده شد. از آزمون­های دوربین-واتسون، شاپیرو-ویلک، معیار اطلاعات بیزی (BIC)، معیار اطلاعات آکائیک (AIC) و فاکتور صحت (AF) برای انتخاب بهترین مدل استفاده شد. نتایج نشان داد مقدار MSE در مدل­های FRC (852/0) و MIC (917/0) نسبت به مدل EXP (437/7) کمتر بود (05/0P<)، اما مقدار R2 در مدل­های FRC و MIC (به ترتیب 997/0 و 997/0) در مقایسه با مدل EXP (973/0) بیشتر بود (05/0P<). آزمون شاپیرو-ویلک نشان داد به­غیر از مدل EXP، مقدار خطا در همه مدل­ها دارای توزیع نرمال بود. مقادیر کمتر BIC،AIC و AF در مدل FRC (به ترتیب 47/6- ، 18/6- و 20/2) و در مدل MIC (به ترتیب 32/4- ، 98/3- و 40/2) نشان داد که این مدل­ها دارای نکویی ­برازش بهتری در مقایسه با سایر مدل­ها بودند. به طور کلی مدل­های FRC و MIC کینتیک تخمیر شکمبه­ای علوفه یونجه را با دقت بیشتری برآورد کردند. لذا می­توان برای توصیف پروفیل تولید گاز از مدل­های فوق به­جای مدل EXP استفاده شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky