توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر خوداتکایی و خودکارآمدی بر مدیریت کلاس معلمان مقطع متوسطه اردبیل دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر خوداتکایی و خودکارآمدی بر مدیریت کلاس معلمان مقطع متوسطه اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر خوداتکایی و خودکارآمدی بر مدیریت کلاس معلمان مقطع متوسطه اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر خوداتکایی و خودکارآمدی بر مدیریت کلاس معلمان مقطع متوسطه اردبیل :






تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر خوداتکایی و خودکارآمدی بر مدیریت کلاس معلمان مقطع متوسطه اردبیل است. این تحقیق از نظر هددف کداربردی، از نظر روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه معلمان مقطع متوسطه دوم (دوره دبیرستان) شهر اردبیل 1252 نفر 624 نفر زن و 628 نفر مرد) می باشد که با روش نمونه گیری تصادفی ساده و براساس جدول نمونه گیری مورگان تعداد 295 نفر انتخاب شدند. برای گردآوری اطلاعات در تحقیق حاضر از پرسشنامه سبک مدیریت کلاس، مقیاس خودکارآمدی معلم و خود اتکایی استفاده شد. برای تحلیل سوالات از آزمون ضریب همبستگی و رگرسیون و آزمون T استفاده شده است. نتایج نشان داد بین خودکارآمدی و خوداتکایی با سبک های مدیریتی کلاس رابطه مثبت معناداری وجود دارد. همچنین براساس نتایج مولفه های خود کارآمدی و خوداتکایی توان پیش بینی سبک های مدیریت کلاس را دارند. بعلاوه براساس نتایج میانگین وضعیت خودکارآمدی و خوداتکایی در معلمان بیشتر از حد متوسط است. همچنین میانگین سبک های مدیریتی مداخله گر و تعامل گرا در معلمان بیشتر از حد متوسط است. همچنین 3/1 درصدد معلمان در سبک مدیریتی غیر مداخله گر، 37/6 درصد در سبک مدیریتی تعامل گرا و 59/3 درصد در سبک مدیریتی مداخله گر قرار دارند

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky