پرسشنامه عوامل مؤثر بر جهت گیری های دینی )بررسی جامعه شناختی جهت گیری های دینی (خلیلیان گورتانی و همکاران 1393) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پرسشنامه عوامل مؤثر بر جهت گیری های دینی )بررسی جامعه شناختی جهت گیری های دینی (خلیلیان گورتانی و همکاران 1393) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه عوامل مؤثر بر جهت گیری های دینی )بررسی جامعه شناختی جهت گیری های دینی (خلیلیان گورتانی و همکاران 1393)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
در رشته پژوهش علوم اجتماعی
این پرسشنامه توسط مرضیه خلیلیان گورتانی و همکاران 1393 ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. متغیرها در این پژوهش عبارتند از: شبکه ارتباطی، سرمایه اجتماعی، نوع گروه مرجع، میزان مصرف رسانه ای و پایگاه اقتصادی- اجتماعی.
متغیر | تعداد گویه |
میزان مصرف رسانهای | 4 |
سرمایه اجتماعی | 30 |
شبکه ارتباطی | 6 |
نوع گروه مرجع | 7 |
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0