توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسشنامه سازگاری زناشویی اصلاح شده(RDAS) (باسبی، کران، لارسن و کریستنسن، 1995) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسشنامه سازگاری زناشویی اصلاح شده(RDAS) (باسبی، کران، لارسن و کریستنسن، 1995)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه سازگاری زناشویی اصلاح شده(RDAS) (باسبی، کران، لارسن و کریستنسن، 1995)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه توسط باسبی، کران، لارسن و کریستنسن (1995؛ به نقل از هولیست و میلر،2005) ساخته شده است. فرم اصلی این مقیاس توسط اسپنیر(1979) و بر اساس نظریه­ی لیوایز و اسپنیر(1979) در مورد کیفیت روابط زناشویی ساخته شده است (ادیتال، 2005). فینچام، برادبوری و بیچ(2000) نیز پس از مطرح کردن نظریه‌ی خود در مورد کیفیت زناشویی، این پرسشنامه را بعنون ابزاری مناسب برای ارزیابی کیفیت زناشویی معرفی می‌کنند. . این پرسشنامه ی 14 سوالی که از روی فرم اصلی 32 سوالی که توسط اسپنیر (1976) ارائه شده بود ساخته شده است به صورت طیف 6 تایی از 0 تا 5 نمره گذاری می‌شود، طوری که پاسخ کاملاً موافق نمره ی 5 و پاسخ کاملاً مخالف نمره‌ی صفر می گیرد. این ابزار از سه خرده مقیاس- همفکری و توافق، رضایت، انسجام- تشکیل شده است که در مجموع نمره کیفیت زناشویی را نشان می دهند و نمرات بالا نشان‌دهنده کیفیت زناشویی بالاتر است (هولیست و میلر، 2005).

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky