پرسشنامه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت( صابر جعفری 1393 ) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پرسشنامه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت( صابر جعفری 1393 ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت( صابر جعفری( 1393 )
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه دارای 24 سوال بوده و توسط جعفری و همکاران 1393 ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.
متغیر مستقل | رسانه های تبلیغاتی |
متغیرهای وابسته |
آگاهی |
علاقه به محصول | |
ایجاد تمایل به خرید | |
اقدام به خرید |
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0