توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسشنامه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت( صابر جعفری 1393 ) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسشنامه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت( صابر جعفری 1393 )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت( صابر جعفری( 1393 )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه دارای 24 سوال بوده و توسط جعفری و همکاران 1393 ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

متغیر مستقل رسانه های تبلیغاتی

متغیرهای وابسته

آگاهی
علاقه به محصول
ایجاد تمایل به خرید
اقدام به خرید

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky