توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله پژوهش تربیتی: علم یا فلسفه؟ بررسی پیآمدهای روش شناسی علوم شناختی در تعلیم تربیت دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پژوهش تربیتی: علم یا فلسفه؟ بررسی پیآمدهای روش شناسی علوم شناختی در تعلیم تربیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پژوهش تربیتی: علم یا فلسفه؟ بررسی پیآمدهای روش شناسی علوم شناختی در تعلیم تربیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پژوهش تربیتی: علم یا فلسفه؟ بررسی پیآمدهای روش شناسی علوم شناختی در تعلیم تربیت :


تعداد صفحات :18

هدف: علوم شناختی با ایجاد زمینه برای همراهی علم و فلسفه، نظریه های مفهومی و تجربی قابل دفاعی از ذهن به دست داده است. در این مقاله، تحولات روش شناختی علوم شناختی و مدهای آن در روش شناسی پژوهشهای تربیتی بررسی می شود .
روش: برای بررسی موضوع از روش استنتاجی استفاده شده است.
یافته ها: نتایج نشان میدهد که با وجود تنوع روش شناسی ها در مطالعه ذهن (از قبیل تحلیل مفهومی، رویکرد محاسباتی، ماتریالیسم روش- شناختی و شبیه سازی)، تمایز دقیقی بین علم و فلسفه وجود ندارد. بنابراین، دست کم در دو بعد میتوان پیوند این دو حوزه را تصریح کرد: یکی مفروضات فلسفی حاکم بر روش های علمی و دیگری تجربی بودن فلسفه .
نتیجه گیری: بدین تربیت نوآوری علوم شناختی در پژوهشهای تربیتی از جهت روششناسی این خواهد بود که مرز پژوهش فلسفی و علمی را در تربیت فروریخته و پژوهش فلسفی تربیت را در امتداد پژوهش در علم تربیت قرار میدهد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky