توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر استفاده از نقشه های توپوگرافی با مقیاسهای متفاوت در پهنه بندی خطر زمین لغزش حوزه سید کلاته رامیان دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر استفاده از نقشه های توپوگرافی با مقیاسهای متفاوت در پهنه بندی خطر زمین لغزش حوزه سید کلاته رامیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر استفاده از نقشه های توپوگرافی با مقیاسهای متفاوت در پهنه بندی خطر زمین لغزش حوزه سید کلاته رامیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر استفاده از نقشه های توپوگرافی با مقیاسهای متفاوت در پهنه بندی خطر زمین لغزش حوزه سید کلاته رامیان :

تعداد صفحات:18

چکیده:

حوزههای آبخیز مناطق شمالی ایران در محدوده خطر بالایی از لغزش قرار دارند . که این به علت اقلیم، موقعیت و پوشش زمین در آنها است . وجود جنگلهای حاره در این مناطق و تغییرات اخیر در پوشش زمین در جنگلهای این نواحی بر میزان وقوع لغزش موثرند . پهنهبندی خطر زمین لغزش روشی جهت کاهش خسارات زمین لغزش است . این تحقیق با استفاده از دو مدل تجربی شامل روشهای مورا – وارسون و حائری – سمیعی با دو مقیاس مختلف نقشههای توپوگرافی انجام شده است . نقشههای توپوگرافی در مقیاسهای 1:25000 و 1:50000 در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفتهاند . عوامل موثر بر وقوع زمین لغزش در روش مورا و وارسون عبارتند از : " شیب، بارندگی، زمینشناسی و زمینلرزه " و این عوامل در روش حائری – سمیعی مشابهند،همچنین به علاوه عوامل " طول راه و رودخانه " . این تحقیق با استفاده از تکنیکGIS و نرمافزار ARCVIWEو ILWISانجام شده است . این نقشهها در دو مقیاس 1:25000) و (1:50000 با نقشه واقعیت زمینی لغزشها روی هماندازی شدند . هنگامی که نقشههای پهنهبندی خطر زمین لغزش ایجاد شدند، معادلات جمع مطلوبیت 1 و نسبت دانسیته 2 جهت ارزیابی دو مقیاس 1:25000) و (1:50000 استفاده شدند . دو مقیاس مناسب نقشه عبارت بودند از مقیاس 1:25000 در روش مورا و وارسون و 1:50000 در روش حائری و سمیعی . یافتههای به دست آمده نشان میدهد که روش حائری و سمیعی، کارایی مناسبتری در پهنهبندی خطر زمین لغزه دارد .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky