توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله گزارشی از فعالیت های کمیته علمی 38 امین المپیاد جهانی فیزیک دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله گزارشی از فعالیت های کمیته علمی 38 امین المپیاد جهانی فیزیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله گزارشی از فعالیت های کمیته علمی 38 امین المپیاد جهانی فیزیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله گزارشی از فعالیت های کمیته علمی 38 امین المپیاد جهانی فیزیک :

تعداد صفحات:2

چکیده:

38 امین المپیاد جهانی فیزیک در تیر ماه امسال در اصفهان برگزار شد . 327 دانش آموز از 69 کشور جهـان در این مسابقه شرکت کردند . این واقعه هم برای کشور هم برای جامعه فیزیک ایران واقعه ای منحصر بـه فـرد و کم نظیر بود . به دلیل اندازه و پیچدگی در اجرا ، این واقعه برای مـدیریت کـشور تجربـه ای جدیـد محـسوب میشد . همچنین موفقیت نسبی این واقعه در بخش علمی مدیون همکاری صمیمانه، حرفه ای و طولانی مـدت جامعه فیزیک ایران بود . در این گفتار سعی میشود ضمن مقدمه ای برا ی آشنایی با تاریخچه و نحوه برگزاری این المپیادها، گزارشی از مراحل آماده سازی سوالها، برگزاری جلسات رسمی و امتحانـات و تـصحیح اوراق امتحانی ارائه شود .
در بخش نظری آنها با حل سه سوال به رقابت با یکدگر پرداختند، (1 بدسـت آوردن مشخـصات یـک سـتاره دوتایی با کمک داده های شدت سنجی و طیف سنجی، (2 طراحی یک شتاب سنج سـاده الکتـرو مکـانیکی که بتواند کیسه هوا را در تصادفات به موقغ فعال کند، (3 و بدست آوردن بعضی از مشخصه هـای یـک سـیاه چاله مانند افق رویداد و ظرفیت حرارتی بر حسب جرم آن با استفاده از محاسبات ابعادی . و همچنـین زمـانی که طول میکشد تا این سیاهچاله به دلیل تابش هاوکینگ کاملا تبخیر شود . در امتحان تجربی از دانش آموزان خواسته شده بود تا انرژی گاف و ضخامت نانومتری یک لایه نیمه رسانا را با روش اپتیکی بدست آورند .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky