توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نظریه‎های یادگیری و به کارگیری آنها در فرایند تدریس در رشته‎های علوم انسانی دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نظریه‎های یادگیری و به کارگیری آنها در فرایند تدریس در رشته‎های علوم انسانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نظریه‎های یادگیری و به کارگیری آنها در فرایند تدریس در رشته‎های علوم انسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نظریه‎های یادگیری و به کارگیری آنها در فرایند تدریس در رشته‎های علوم انسانی :


تعداد صفحات : 32

مقاله حاضر با هدف بررسی میزان شناخت اعضای هیئت علمی رشته های علوم انسانی دانشگاههای شهر تهران از چهار دسته نظریه‎های یادگیری و چگونگی به کارگیری آنها در فرایند تدریس تهیه شده است.
روش پژوهش توصیفی و نمونه آماری نیز شامل 75 نفر از اعضای هیئت علمی رشته‎های مذکور از پنج دانشگاه تهران بود که بر اساس درصد سهم اعضای هیئت علمی دانشگاهها و جنسیت با روشهای نمونه‌گیری خوشه‌ای، طبقه‌ای متناسب با حجم و تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزارجمع‌آوری داده‎ها شامل آزمون سنجش نظریه‎های یادگیری و چک لیست مشاهده عملکرد تدریس اعضای هیئت علمی بود. داده‎ها در دو سطح توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل آماری شدند. عمده‎ترین یافته‌های پژوهش این است که میزان شناخت اعضای هیئت علمی رشته‎‎های علوم انسانی از نظریه‌های یادگیری در سطح بالاتر از متوسط بود. بیشترین میانگین نمره‎‎ها مربوط به حوزه نظریه رفتارگرایی و کمترین آنها مربوط به حوزه نظریه فراشناخت بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky