مقاله نظریههای یادگیری و به کارگیری آنها در فرایند تدریس در رشتههای علوم انسانی دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نظریههای یادگیری و به کارگیری آنها در فرایند تدریس در رشتههای علوم انسانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نظریههای یادگیری و به کارگیری آنها در فرایند تدریس در رشتههای علوم انسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
مقاله حاضر با هدف بررسی میزان شناخت اعضای هیئت علمی رشته های علوم انسانی دانشگاههای شهر تهران از چهار دسته نظریههای یادگیری و چگونگی به کارگیری آنها در فرایند تدریس تهیه شده است.
روش پژوهش توصیفی و نمونه آماری نیز شامل 75 نفر از اعضای هیئت علمی رشتههای مذکور از پنج دانشگاه تهران بود که بر اساس درصد سهم اعضای هیئت علمی دانشگاهها و جنسیت با روشهای نمونهگیری خوشهای، طبقهای متناسب با حجم و تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزارجمعآوری دادهها شامل آزمون سنجش نظریههای یادگیری و چک لیست مشاهده عملکرد تدریس اعضای هیئت علمی بود. دادهها در دو سطح توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل آماری شدند. عمدهترین یافتههای پژوهش این است که میزان شناخت اعضای هیئت علمی رشتههای علوم انسانی از نظریههای یادگیری در سطح بالاتر از متوسط بود. بیشترین میانگین نمرهها مربوط به حوزه نظریه رفتارگرایی و کمترین آنها مربوط به حوزه نظریه فراشناخت بود.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0