توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثربخشی کارگاههای آموزشی : مطالعه‎ای موردی دارای 36 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثربخشی کارگاههای آموزشی : مطالعه‎ای موردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی کارگاههای آموزشی : مطالعه‎ای موردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثربخشی کارگاههای آموزشی : مطالعه‎ای موردی :


تعداد صفحات : 36

در این مقاله میزان اثربخشی کارگاههای آموزشی برگزار شده در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه شهید بهشتی بررسی می‎شود. جامعه آماری در این پژوهش کلیه اعضای هیئت علمی شرکت کننده در کارگاهها و نمونه‎های پژوهش 70 نفر از شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی روش تحقیق، روش تدریس و کامپیوتر طی سالهای 78 تا 80 است که از طریق روش نمونه‎گیری تصادفی طبقه‎ای انتخاب شده‎اند. به منظور جمع آوری داده‎ها از پرسشنامه با طیف لیکرت استفاده شده و تجزیه و تحلیل داده‎ها از طریق محاسبه آزمونهای خی دو، کراسکال والیس و یومن - ویتنی صورت گرفته است.
نتایج پژوهش عبارت‎اند از:
1. کارگاههای آموزشی انگیزش شغلی اعضای هیئت علمی را افزایش داده‎اند.
2. کارگاههای آموزشی در بهره‎گیری اعضای هیئت علمی از تکنولوژی آموزشی در کلاس درس تأثیر مثبت دارند.
3. کارگاههای آموزشی بر مشارکت دادن دانشجویان در مباحث و تصمیم‎گیری کلاسی توسط مدرسان تأثیر مثبت دارند.
4. کارگاههای آموزشی موجب افزایش مهارتهای پژوهش در اعضای هیئت علمی می‏‎شوند و همچنین، مهارتهای تدریس از جمله بحث گروهی، تهیه طرح درس و روشهای تدریس فعال را در اعضای هیئت علمی افزایش می‎دهند.
5. کارگاههای آموزشی بر ایجاد فرصتهای برابر یادگیری برای مدرسان و همچنین، یادگیری مشارکتی و گروهی اعضای هیئت علمی تأثیر مثبت دارند.
با توجه به نتایج بیان شده به طورکلی، کارگاههای آموزشی از اثربخشی لازم برخوردارند و دیدگاه اعضای هیئت علمی دو دانشگاه نسبت به تأثیرکارگاههای آموزشی بر افزایش مهارتهای تحقیق، تدریس و کامپیوتر یکسان است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky