توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374 دارای 44 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374 :


تعداد صفحات : 44

هدف از نگارش این مقاله محاسبه هزینه سرانه دانشجوست. محاسبه هزینه سرانه دانشجو برای برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت آموزش‎عالی بسیار مهم و ضروری است. در این مطالعه دانشگاه تهران به عنوان یک نمونه انتخاب شد. هزینه سرمایه‎ای و غیرسرمایه‎ای به‎تفکیک دانشکده، مقطع تحصیلی و گروه آموزشی محاسبه شد که در بخش غیرسرمایه‌ای دو الگو مورد استفاده قرار گرفت. الگوی اول بر اساس تعداد واحد درسی و الگوی دوم بر اساس تعداد دانشجوست.
برای محاسبه هزینه سرانه سرمایه‎ای در بخش تأسیسات و ساختمان از سه الگو به نامهای تعیین استهلاک ساختمان، تعیین اجاره بهای فرضی ساختمان و اجاره بهای ساختمان ]با استعلام از بنگاههای مسکن[ استفاده شده است. در بخش محاسبه هزینه سرانه سرمایه‎ای مربوط به تجهیزات آزمایشگاهی روش مستقیم مورد استفاده قرار گرفت.
در جریان نتیجه طرح، نرم‎افزاری تهیه شد که می‎تواند برای محاسبه هزینه سرانه دانشگاهها و مؤسسات آموزش‌عالی مورد استفاده واقع شود. این نرم افزار همچنین، می‎تواند مدیران را در امر محاسبه و بودجه‎بندی یاری رساند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky