مقاله ارزیابی وضعیت و ارائ? راهبرد برای ایجاد انگیزه در دانشجویان ارشد رشت? معماری اسلامی دانشگاه هنر اسلامی تبریز دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی وضعیت و ارائ? راهبرد برای ایجاد انگیزه در دانشجویان ارشد رشت? معماری اسلامی دانشگاه هنر اسلامی تبریز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی وضعیت و ارائ? راهبرد برای ایجاد انگیزه در دانشجویان ارشد رشت? معماری اسلامی دانشگاه هنر اسلامی تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
رشت مهندسی معماری اسلامی در پی تأمین نیازها و خواستههای جوامع مسلمان جهت ایجاد گونهای از معماری است که متناسب با فرهنگ ایرانی- اسلامی و در جهت تعالی و کمال انسان ها باشد. انگیزهبخشی به آموزش معماری اسلامی عاملی است که مستقیم یا غیرمستقیم بر نتیج آموزش اثر میگذارد. هدف از این تحقیق تعیین راهبرد برای ایجاد انگیزش در دانشجویان رشت معماری اسلامی است. این پژوهش با در نظر گرفتن ماهیت آن و نحو جمعآوری اطلاعات و با توجه به ابزار مورد استفاده که پرسشنامه است، به صورت پیمایشی میباشد. جهت تلفیق و ایجاد نظر واحد و مشترک پس از اخذ نظر ذینفعان (اساتید، دانشجویان و دانشآموختگان رشته) با بهکارگیری پرسشنامه، از روش دلفی استفاده شده است. در نهایت به منظور ارزیابی عوامل تأثیرگذار روی انگیزش نسبت به تهی ماتریسهای ارزیابی عوامل داخلی و عوامل خارجی اقدام و برای نرمالیزهکردن ضرایب ماتریسها از نرمافزار SPSS استفاده شد. مدل مورد استفاده در ارائ راهبردها، مدل SWOT است. با مبنا قرار دادن نقش دانشکده در تقویت انگیزه، عوامل مؤثر در انگیزه دانشجویان به عوامل داخلی اساتید، برنامههای دانشکده و مکان آموزشی تقسیم و عوامل خارجی به محیط اجتماعی فرهنگی، محیط علمی، شرایط اقتصادی دستهبندی گردید. طبق بررسیهای انجامشده، 13 نقطه قوت و 12 نقطهضعف در روند و نوع آموزش معماری اسلامی بهدست آمده و 10 فرصت شناسایی و 23 تهدید مشخص شده است. در نهایت راهبردهای فرصت قوت (SO)، فرصت ضعف (WO)، تهدید ضعف (WT) و تهدید فرصت (ST) جهت بهبود انگیز دانشجویان ارائه شده است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0