توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی مولفه های رضایت مشتری از محصولات کرمان خودرو با استفاده از روشAHP در استان گلستان دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی مولفه های رضایت مشتری از محصولات کرمان خودرو با استفاده از روشAHP در استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی مولفه های رضایت مشتری از محصولات کرمان خودرو با استفاده از روشAHP در استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی مولفه های رضایت مشتری از محصولات کرمان خودرو با استفاده از روشAHP در استان گلستان :




تعداد صفحات : 19

چکیده مقاله:

هدف کلی این پژوهش شناسائی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر رضایت مشتری از محصولات کرمان خودرو در استان گلستان می باشد. با توجه به روش پژوهش مبتنی بر تحلیل شبکه ایAHP ،30 نفر از خبرگان و کارشناسان جامعه هدف این پژوهش را تشکیل داده اند. جهت جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه مخصوص با فرمت تحلیل سلسله مراتب AHP استفاده شد.جهت تجزیه و تحلیل داده ها و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتری از تکنیک AHP با نرم افزار Team Expert Choice مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج پژوهش نشان داده است که در زمینه عوامل موثر بر رضایت مشتری از محصولات کرمان خودرو در استان گلستان ، عامل خدمات پس از فروش با وزن نسبی 0,416 در رتبه اول و عامل شرایط پرداخت وجه خودرو با وزن نسبی 0,225 در رتبه دوم و عامل خدمات قبل از فروش و تحویل با وزن نسبی 0,199 در رتبه سوم و عامل ویژگی-های خودرو با وزن نسبی 0,161 در رتبه چهارم اهمیت قرار دارد. همچنین رتبه بندی عوامل فرعی موثر بر رضایت مشتری نشان می دهد ، عامل رفتار کارکنان و پس از آن عامل عدم دریافت هزینه اضافی ، تحویل خودرو در موعد مقرر ، پایین بودن بهره اقساط ، کیفیت تعمیر ، پیش پرداخت نقدی به میزان کم ، اقساط بلند مدت با مبلغ کم ، اطلاعرسانی بموقع و صحیح ، تحویل خودرو در مدت زمان کوتاه ، رسیدگی به موقع و سریع به خواسته های مشتری ، کیفیت قطعات یدکی ، قدرت موتور ، سیستم گرمایش و سرمایش ، ترمز مطمئن ، سرعت و شتاب ، زیبایی ماشین ، میزان مصرف سوخت به ترتیب رتبه های 1 الی 17 عوامل فرعی تاثیر گذار بر رضایت مشتریان را دارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky