توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل رفتاری موثر در بورس اوراق بهادار تهران با روش فرآیند تحلیل شبکه ای دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل رفتاری موثر در بورس اوراق بهادار تهران با روش فرآیند تحلیل شبکه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل رفتاری موثر در بورس اوراق بهادار تهران با روش فرآیند تحلیل شبکه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل رفتاری موثر در بورس اوراق بهادار تهران با روش فرآیند تحلیل شبکه ای :




تعداد صفحات : 16

چکیده مقاله:

رفتار سرمایه گذاران در بازارهای مالی، یکی از موضوع های مهم در علم مالی است. در پژوهش حاضر، ارزیابی و رتبه بندی رفتارهای سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران به روش فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) است. برای ارزیابی و رتبه بندی رفتار سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران، از روش فرآیند تحلیل شبکه ای و نرم افزار سوپر دسیژن استفاده شده است که برای محاسبه نمره مقایسات زوجی معیارها و خوشه ها و روابط بین آنها از استاندارد امتیازدهی ساعتی استفاده شده و بر این مبنا پرسشنامه ای تهیه و برای خبرگان و فعالان بازار سهام ارسال شد و نمره هر مقایسه زوجی با محاسبه میانگین هندسی نمره های پرسشنامه به دست آمد. به طورکلی یک فرضیه اصلی و هشت فرضیه فرعی تدوین گردید فرضیه های پژوهش مورد آزمون و تحلیل قرار گرفتند که در پی آن نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها نشان می دهد که در سطح اطمینان %95، دوری از تاسف و پشیمانی، اثر تمایلی، رفتار توده واری، محافظه کاری و اثر مالکیت بر فرآیند تصمیم گیری سرمایه گذاران تاثیر معنیداری دارند. ولی در ارتباط با تاثیر سود و زیان نسبی، بیش اطمینانی و شهود نمایندگی بر فرآیند تصمیم گیری سرمایه گذاران، ازلحاظ آماری نتایج معناداری به دست نیامد. در راستای جواب به اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران، بر اساس روش ANP که توسط خبرگان جواب داده شده است، عامل موثر بر رفتار سرمایه گذاران دوری از تاسف و پشیمانی رتبه اول و عامل شهود نمایندگی رتبه هشتم را شامل شدند و بقیه عوامل در رتبه های دوم تا هفتم قرار گرفتند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky