توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  تحقیق بررسی بتن های بازیافتی دارای 47 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق بررسی بتن های بازیافتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق بررسی بتن های بازیافتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق بررسی بتن های بازیافتی :

دانلود مقاله بتن های بازیافتی 43 ص بافرمت WORD

مقدمه

امروزه استفاده از بتن های بازیافتی به یكی از مهم ترین مسائل تبدیل شده است و اقتصاد توجه زیادی به استفاده از بتن با دانه بندی بازیافتی (RAC) دارد.

تخمین زده شده است كه نزدیك به 150 میلیون تن قلوه سنگ برای شن و ماسه بتن سالیانه در ایالات متحده تولید می شود و به مصرف می رسد. حال اگر این حجم بالای مصالح سنگی می توانست از مصالح گذشته بازیافت شود دیگر معادن شن و ماسه به سرعت رو به كاهش نمی رفت. بنابراین استفاده از بتن سازه های فرسوده جهت ساختن بتن با دانه بندی بازیافتی شاید نتوان كه به طور كامل در نگه داشتن ذخایر و منابع طبیعی كمك كند ولی می تواند از هدررفتن یك حجم بزرگی از این منابع خدادادی كمك كند. همچنین استفاده از بتنهای RAC به تخریب نشدن محیط زیست نیز كمك بزرگی خواهد كرد.

استفاده از بتن های بازیافتی از سازه های قدیمی در دهه های گذشته منافعی را برای انسانها به دنبال داشته است. برای مثال در سال 1980بخش حمل و نقل مینسولتا (Minnesolta) 16 مایل از یك مسیر مسطح را با بتن بازیافتی پوشاند و بعد از آن تخمین زده شد كه تقریباً در این پروژه حدود 600 هزار دلار صرفه جویی شده است.



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky