توضیحات

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) xlsx ارائه میگردد

فایل اکسل اماده شده شامل 8 شیت کلی و 3 شیت اصلی متشکل از: بیس پلیت تحت بار محوری و برشی، بیس پلیت تحت لنگر جزئی و بیس پلیت تحت لنگر بزرگ می باشد. در هر شیت شکلی شماتیک از آن اتصال ترسیم شده و پارامترهای منحصربه فرد مربوط به آن طراحی بر روی شکل مشخص شده است.


برای جلوگیری از سردرگمی شما در استفاده از فایل توضیحاتی نیز در مورد برخی از پارامترها بصورت کامنت بر روی سلول آن پارامتر قرار داده شده که می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.


در اولین صفحه این فایل به نام "توضیحات" اطلاعات کلی از هر صفحه، نحوه استفاده و دامنه کاربرد آنها ارائه شده است. به طور کلی به کمک این فایل می توان با وارد کردن اطلاعات اولیه، ابعاد بیس پلیت تحت بارهای محوری فشاری، محوری کششی، برشی، و لنگرهای کوچک و بزرگ، نحوه تشخیص لنگر کوچک از بزرگ، ضخامت پلیت با و بدون وجود سخت کننده، اساس مقطع سخت کننده های مورد نیاز، تعداد و اندازه ی بلت ها، محدودیت سوراخ ها و فاصله ی پیچ ها، کنترل های لرزه ای مورد نیاز بر روی ورق و جوش ستون به بیس پلیت را برای پلیت های میانی، گوشه و کناری محاسبه نمود. همچنین یک نمونه خروجی از بارهای وارد بر بیس پلیت از ایتبس، به همراه استخراج نیروهای مورد نیاز طراحی از انها در نظر گرفته شده است.


نکات مهم

- فایل بر اساس مقررات مبحث دهم سال 92 آماده شده است.

- برخی الزامات بهینه شدن طراحی ارائه شده در AISC-Design-Guide-01-Base-Plate-And-Anchor-Rod-Design-2nd-Ed در این فایل لحاظ شده است

- برای هر کدام از اتصالات بصورت پیش فرض یک مثال حل شده، قرار داده شده است


توجه: به دلیل استفاده شخصی، در تهیه این فایل وسواس زیادی به خرج داده شده و قابل اعتماد می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky