توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چگونگی ایجاد خلاقیت و نوآوری در تبلیغات دینی دارای 112 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چگونگی ایجاد خلاقیت و نوآوری در تبلیغات دینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چگونگی ایجاد خلاقیت و نوآوری در تبلیغات دینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چگونگی ایجاد خلاقیت و نوآوری در تبلیغات دینی :

مقدمه:

آیا تاكنون به راه‌های ایجاد خلاقیت در تبلیغ فكر كرده‌اید؟ در روزگار ما به قول آلوین تافلر؛ دیگر قدرت از لوله‌ی تفنگ خارج نمی‌شود و ماهیت قدرت، تغییر یافته است. اندیشه‌های دینی متفاوت هر روز، راه‌های تازه‌ای را برای جلب مخاطبان، در پیش می‌گیرند. انسان خسته‌ی مدرن به دنبال راه‌های تازه‌ای برای شکستن قفس تنگ و نفس‌گیر زندگی ماشینی است. این در حالی است که علم‌گرایی، تجربه‌گرایی، اخلاق‌گرایی صرف و چندخدایی نیز نتوانست پاسخگوی نیازهای متنوع او باشد. از همین رو عرفان‌های کاذب و اندیشه‌های تخدیری در قالب جنبش‌های نوپدید دینی در قرن 21 رشد و گسترش فزاینده‌ای یافت. در این گیر و دار، کار ادیان ابراهیمی سخت‌تر شد. رهبران دینی ابراهیمی هر روز با جنبش‌هایی روبرو هستند که مومنان به این ادیان را با شبهه‌های جدیدی روبرو می‌سازد. از دیگر سو، مبلغان دینی با دشواری‌های خاصی روبرو شده‌اند که تنها با خلاقیت و نوآوری در شیوه‌های تبلیغی می‌توانند جدال فکری موفقی را در نگهداشت و جذب مخاطبان خود داشته باشند.

بدون شك، هر سازمان، متشکل از عوامل انسانی، فرهنگی، ساختاری، فنی، تكنولوژیکی و سایر عناصر محیطی است كه به صورت مشترك برای تحقق هدف‌های از پیش تعیین شده در تعامل هستند. رشد سازمان و تداوم آن، ارتباط نزدیكی با نیازها و خواسته‌های انسانی و چگونگی برآورده شدن آنها دارد. یكی از وظایف مدیران سازمان‌ها آن است كه نیروهای انسانی تحت امر خود را توانا سازند به گونه‌ای كه بتوانند تصمیم بگیرند، راه‌حل‌های تازه برای مسایل پیدا كنند، خلاقیت داشته باشند و در مقابل كار مسئول باشند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky