توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی باکتریولوژیک فلور طبیعی پوست و آبشش در ماهی شورت Sillago sihama و ارتباط آن با آلودگی سواحل بندرعباس (شمال خلیج فارس) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی باکتریولوژیک فلور طبیعی پوست و آبشش در ماهی شورت Sillago sihama و ارتباط آن با آلودگی سواحل بندرعباس (شمال خلیج فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی باکتریولوژیک فلور طبیعی پوست و آبشش در ماهی شورت Sillago sihama و ارتباط آن با آلودگی سواحل بندرعباس (شمال خلیج فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی باکتریولوژیک فلور طبیعی پوست و آبشش در ماهی شورت Sillago sihama و ارتباط آن با آلودگی سواحل بندرعباس (شمال خلیج فارس) :


تعداد صفحات : 14

مطالعه باکتریایی پوست و آبشش ماهی شورت از زمستان 1391 تا پاییز 1392 به منظور بررسی ارتباط بین آلودگی آ بهایسواحل بندر عباس صورت گرفت. برای این منظور تخمینی فصلی بصورت کمی و کیفی از فلور موجود باکتریایی در آب، پوستو آبشش ماهیان شورت صید شده از ایستگاه های مختلف انجام شد و در حد امکان تاحد جنس مورد شناسایی قرار گرفت.نمون ههای ماهی و آب از 3 ایستگاه جمع آوری شد. میانگین تعداد کل باکتری های قابل مشاهده در آب دامنه ای از ±2/9×1031/2 تا 2/3±3/1 ×104 )واحد تشکیل دهنده کلونی( ) cfu/ml ( ،در پوست ±2/9×105 4/3 تا cfu/cm2 4/1±3/9×106 و درتارهای آبششی ±2/8×107 1/2 تا cfu/g 2/3±3/1×107 را برخوردار بود.روی هم رفته، 6 جنس باکتریایی از پوست و آبشش ماهیشورت شناسایی گردید که بیشترین تعداد احتمالی از اشرشیا کلی )کلیفرم ها( و استافیلوکوک کواگولاز مثبت و همچنین کلبزیلا باحضور بیش از 20 % در تمامی گروه ها حکایت داشته است. روش مورد استفاده برای تعیین کلیفرم ها، اشرشیا کلی و استافیلوکوککواگولاز مثبت بر بیشترین تعداد احتمالی ) MPN ( استوار بود. نتایج نشان داد،که آب نمونه برداری شده نیز، مشابهت زیادی از نظرترکیبات باکتریایی پوست و آبشش را در این نوع ماهی داشت. این مسئله می تواند این نکته را بازگو کند که فلور باکتریایی این ماهی،چه بسا شرایط باکتریایی آب پیرامون خود را منعکس نماید و بنابراین یک شاخص بالقوه ای از آلودگی را مطرح نماید. همچنینبیشترین تعداد فلور باکتریایی پوست و آبشش درفصل تابستان و کمترین تعداد در زمستان بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky