توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل سازی راکتور کاتالیزوری تولید هیدروژن دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی راکتور کاتالیزوری تولید هیدروژن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی راکتور کاتالیزوری تولید هیدروژن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی راکتور کاتالیزوری تولید هیدروژن :

تعداد صفحات:6

چکیده:

راکتورهای شیمیایی واکنش های کاتالیزوری گاز – جامد مثال ویژه ای از سیستم ترکیبی جابجایی – واکنش – نفوذ است که در تعداد زیادی زمینه های شیمیایی و بیولوژیکی رخ میدهد.
میدان جریان، انتقال جرم و انتقال حرارت در اطراف ذرات کاتالیست در راکتورها یکی ازموارد مهم مورد بررسی در تعیین کارکرد راکتور است. انتقال جرم و حرارتکه با اعداد بدون بعد شروود و ناصلت بیان میشود که هر دو این اعداد تابع عدد رینولدز است که عدد رینولدز نیز به سرعت و بعد مشخصه مسیر جریان وابسته است. در این مقاله اثر تغییرشکل کاتالیزور و تغییر سرعتورودی گاز، بر روی میزان تولید هیدروژن بررسی شده است.نتایج بدست امده از شبیه سازی با مقادیر تجربی موجود مقایسه شده است.نتایج شبیه سازی ها به صورت بردارهای سرعت و کانتورهای غلظت ارائه شده است. مشاهده میشود که با افزایش دمای ورودی گاز و یاکاهش سرعت سیال، نرخ تولید هیدروژن افزایش می یابد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky