توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد تعریف فرار دارای 81 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد تعریف فرار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد تعریف فرار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد تعریف فرار :

دید کلی :
تعرف فرار فرار فرار کودکان فرار از خانه فراری اقسام فرار تحقیق در مورد فرار فرار از منزل دختر فراری


توضیحات کامل :

تعریف فرار

فرار به فرانسه Evasion و به انگلیسی Runaway گفته می شود، عبارت است از شانه خالی كردن از زیر بار مسئولیت و شرایط نامطلوب و یافتن اوقات فراغت بیشتر، این فرار گاهی به این علت است كه شرایط سخت زندگی اجازه اطلاق موجود انسانی را به كسی نمی دهد و براساس طبقه بندی DSMIII، فرار جز اختلالات رفتاری شدید محسوب می شود نه به دلیل ماهیت آن، بلكه به دلیل فراهم آوردن مسائل و مشكلات فراوانی كه برای فرد و اجتماع به دنبال دارد، قابل توجه می گردد .

اقسام فرار:

فرار اقسام مختلفی دارد. از جمله فرار صرعی، فرار هیستریك، فرار فراموشی و فرار معمولی. در فرار صرعی بیمار ممكن است دست به جنایت یا قتل بزند و بعداً تمام آنها را فراموش كند، اما در فرار عادی فرد كاملاً بر  فعالیت های خود چه قبل و چه بعد از فرار آگاهی دارد (بیرجندی، 1346).

میل به فرار زیر بار فشارهای خانوادگی و اجتماعی و پناه بردن به محیطی كه نیازها و تمنیات نوجوانان در آن بهتر صورت پذیرد و مورد توجه قرار گیرد، همیشه در فكر وجود دارد در این دوره تمایل به عضویت در گروه های اجتماعی به اوج خودی می رسد (زاندوشستروم[1]، ترجمه شاپوریان، 1356).

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، سالانه بیش از یك میلیون نوجوان از خانه فرار می كنند كه 74% آنهادختر و 26% پسر هستند و این رقم در طول 4 سال گذشته افزایش قابل توجهی دارد، در جامعه ما نیز فرار كودكان و نوجوانان یكی از معضلات اجتماعی مهم است و از آسیب های جدی به خانواده و جامعه می باشد. ترك منزل بدون اطلاع والدین، حتی اگر با هیچ جرم دیگری از قبیل سرقت، روابط پنهانی با جنس مخالف و … همراه نباشد نوعی جرم محسوب می شود.

فرار از نظر روانكاوی:

روانكاوان عقیده دارند فرار نشانه پناه بردن به چیز دیگر است، كودك در حقیقت به دنبال مهر و محبت می رود. به عبارت دیگر فرار، گریزی از كشمكش ها و عوامل هیجان آور است (میلانی فر 1374).

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky