توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش صمیمانه 28 صفحه دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش صمیمانه 28 صفحه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش صمیمانه 28 صفحه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش صمیمانه 28 صفحه :

دید کلی :
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش صمیمانه که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


توضیحات کامل :

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش صمیمانه قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد. در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری نگرش صمیمانه تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق نگرش صمیمانه در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. 

 

 

 

نگرش را می‌توان بر حسب نظریه‌های یادگیری و رویکرد‌های شناختی تعریف کرد. در هر یک از این نظریه‌ها مفهوم نگرش به گونه‌ای متفاوت تعریف می‌شود و هر یک از جنبه‌های متفاوت نگرش را مورد تأکید قرار می‌دهد. آلپورت   () نگرش را چنین تعریف کرده است: "نگرش یک حالت آمادگی ذهنی و عصبی است که از طریق تجربه سازمان می‌یابد و بر واکنش فرد نسبت به تمامی موضوع‌ها و موقعیت‌های وابسته به نگرش تأثیر مستقیم و پویا بر جای می‌گذارد (سیزر و دیگران ، ، نقل از پاشا شریفی، 1381). در این تعریف که عمدتاً بر نظریه‌ی یادگیری استوار است تأثیر تجارب گذشته بر سازمان دادن به نگرش‌ها و همچنین نشان دادن واکنش به یک موقعیت (آنگونه که در رویکرد رفتاری مطرح است) مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

از سویی کرچ و کراچفیلد   () که عمدتاً دیدگاه شناختی داشتند نگرش را اینگونه تعریف کرده‌اند: "نگرش عبارت است از سازمان پایدار فرایند‌های انگیزشی، عاطفی، ادراکی و شناختی در ارتباط با برخی از جنبه‌های دنیای فرد". ملاحظه می‌شود که در این تعریف به خاستگاه نگرش اشاره‌ای نشده و در عوض تجربه‌ی ذهنی زمان حال مورد تأکید قرار گرفته است. 

 


صمیمیت، به صورت الگوی رفتاری بسیار مهمی مفهوم‌سازی شده، كه دارای جنبه‌های عاطفی- هیجانی و اجتماعی نیرومند است و برپایه‌ی پذیرش (تجربه‌ی مثبت هم سویی و برابری)، رضایت خاطر (تجربه‌ی مثبت مشاركت) و عشق شكل می‌گیرد (تن هاتن ، 2007، به نقل از مرادی و همکاران، 1383). 

 

 


نگرش صمیمانه: 
منظور از نگرش صمیمانه در این پژوهش، نمراتی است که مدجویان نابینا در پیش آزمون- پس‌آزمون در پرسشنامه 50 سوالی نگر ش صمیمانه امیدون و همکاران (1983) کسب می‌کنند. 

 

 

 

 

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش صمیمانه 28 صفحه
فهرست مطالب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نگرش صمیمانه

2-4 نگرش صمیمانه    16
2-4-1 تعریف نگرش    16
2-4-2 ویژگی‌های نگرش    17
2-4-3 تفاوت نگرش با ارزش، عقیده و علاقه    18
2-4-4 شرایط عمده شکل‌گیری و تکوین نگرش‌ها    18
2-4-5 تعریف صمیمیت    19
2-8 پیشینه و تاریخچه موضوع تحقیق    
2-8-1 تحقیقات انجام شده پیرامون در خارج از کشور    
2-8-2 تحقیقات انجام شده در ایران    

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


 

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky