توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعصب 60 صفحه دارای 66 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعصب 60 صفحه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعصب 60 صفحه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعصب 60 صفحه :

دید کلی :
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعصب که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


توضیحات کامل :

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعصب قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد. در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری تعصب تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق تعصب در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. 

 

 

 

تعصب در اصطلاح سختگیری خود خواهانه، پرخاشگرانه و گاه ستیزه جویانه برای نشان دادن برتری غیرواقعی نسبت به همتاها درشرایط و موقعیت های همسان است. از این دید گاه تعصب رنگ منفی به خود می گیرد وباعث ایجاد مشکل های اساسی دریک اجتماع، در بین اقوام، مذاهب وسایر گروهای انسانی می گردد (رومان، 1387).تعصّب از مادّه «عَصَبَ» در اصل به معنای رشته هایی است که مفاصل استخوانها و عضلات را به هم پیوند می‌دهد. سپس این مادّه به معنای هر نوع وابستگی شدید فکری و عملی آمده است که غالبا بار منفی دارد؛ هر چند وابستگی مثبت نیز در مفهوم آن هست (حسینی، 1386).

 

 


درلغت نامه دهخدا در معنای تعصب کردن آمده است:" جانب داری کردن، طرفداری شدید کردن، حمایت بدون چون و چرا کردن، عصبیت کردن" (لغت نامه دهخدا). تعصب در فرهنگ عمید، جانب داری کردن از کسی یا از طریقه و مذهبی، حمایت و یاری کردن، به چیزی دلبسته و مقید بودن و سخت از آن دفاع کردن، معنی شده است (فرهنگ عمید). همچنان دیگر فرهنگ ها تعصب را جانب داری کردن، حمایت کردن، حمیت داشتن، پرخاش کردن، سخت گرفتن، حمیت، عصبیت وسختگیری ترجمه کرده اند. تا این جا فکر نمی‌شود نقصی کلی یا جزیی درآن متصور باشد و مورد نکوهش قرارگیرد. چه بسا که در مواردی مثبت و پسندیده نیزمی باشد. اما کاربرد این واژه در اصطلاح در واقع مغایر و مناقض معنای لغوی آن است (رومان، 1387).

 

 

 

 

 

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعصب 60 صفحه
فهرست مطالب

تعریف نظری تعصب

تعریف عملیاتی تعصب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعصب

2-2-1 تعصب    18
اقسام تعصّب    20
فطری بودن غیرت و تعصب    21
عوامل و مؤلفه های تعصب‌ورزی    22
آثار تحجّر و تعصب ورزی    24
مفاسد تعصب    25
ریشه های تعصّب    26
نظریه های تعصب :    27
انواع تعصب    32
2-3 ارتباط متغیرهای پژوهش    36
2-3-1 رابطه خلاقیت و عزت نفس:    36
2-3-2 رابطه تعصب و عزت نفس:    40
2-3-3 رابطه تعصب و خلاقیت:    43
2-4 پیشینه‌ی پژوهشی    44
2-4-1 پیشینه‌ی خارجی    44
2-4-2- پیشینه‌ی داخلی    51
جمع بندی    57
خلاصه ای از مطالب ارائه شده    59


منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


 

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky