توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی 31 صفحه دارای 35 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی 31 صفحه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی 31 صفحه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی 31 صفحه :

دید کلی :
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


توضیحات کامل :

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد. در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری آسیب بینایی تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق آسیب بینایی در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. 

 

 


آسیب بینایی، یك اصطلاح كلی است كه تمام سطوح مختلف آسیب‌های بینایی از نابینایی مطلق گرفته تا كم بینایی  را در بر می‌گیرد. منظور از آسیب بینایی، وجود نقص و مشكلاتی در سیستم بینایی است كه حتی با استفاده از وسایل كمكی، این آسیب‌ها در آموزش افراد مبتلا همچنان تأثیر می‌گذارد (دبیری اصفهانی، 1385). بینایی آنچنان اهمیتی در تحول فرد دارد كه حتی آسیب بینایی خفیف نیز اثر مخربی بر مهارت‌های بینایی- ادراكی و حركتی- بیانی او دارد (دو گروتی و موران ، 1982، به نقل از امیری مجد، 1382). 

 

 

هاره و آرو (2000) در پژوهشی با عنوان بررسی وضعیت بهزیستی روان‌شناختی نوجوانان که بر روی 115 نوجوان دختر و پسر با آسیب بینایی و 44 نوجوان با شرایط مزمن و 607 نوجوان عادی که با استفاده از پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ و مقیاس افسردگی بک در کشور فنلاند انجام شده بود، نشان دادند، نوجوانان با آسیب بینایی، به ویژه آن‌هایی که نابینا بودند نسبت به هر دو گروه مشکلات بیشتری در روابط فردی و تعاملات اجتماعی با دوستان خود داشتند، ولی در زمینه بهزیستی روان‌شناختی، مشکلات کمتری از نوجوانان با شرایط مزمن نشان دادند. 

 

 

 

 

 

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی 31 صفحه
فهرست مطالب

تعریف نظری آسیب بینایی

تعریف عملیاتی آسیب بینایی

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آسیب بینایی

 مقدمه    9
2-2 نقص بینایی    9
2-2-1 اهمیت حس بینایی    9
2-2-2 تعریف و طبقه‌بندی نقص بینایی    10
2-2-3 علل نقص بینایی    12
2-2-4 نحوه برخورد فرد نابینا با نقص بینایی    13
2-2-5 نکات ضروری در آموزش نابینایان    14
2-8 پیشینه و تاریخچه موضوع تحقیق    
2-8-1 تحقیقات انجام شده پیرامون در خارج از کشور    
2-8-2 تحقیقات انجام شده در ایران    

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


 

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky