توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقاوم سازی ستون های بتن مسلح با استفاه از جاکت های فولادی بهبود یافته و بررسی پارامترهای موثر در بهبود عملکرد لرزه ای آنها دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقاوم سازی ستون های بتن مسلح با استفاه از جاکت های فولادی بهبود یافته و بررسی پارامترهای موثر در بهبود عملکرد لرزه ای آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقاوم سازی ستون های بتن مسلح با استفاه از جاکت های فولادی بهبود یافته و بررسی پارامترهای موثر در بهبود عملکرد لرزه ای آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقاوم سازی ستون های بتن مسلح با استفاه از جاکت های فولادی بهبود یافته و بررسی پارامترهای موثر در بهبود عملکرد لرزه ای آنها :

تعداد صفحات:10

چکیده:

استفاده از جاکت های فولادی به عنوان یکی از روش های مقاوم سازی در ستون های بتن مسلح مطرح است . در این تحقیق سعی شده تا با استفاده از نوع جدیدی از جاکت های فولادی، رفتار لرزه ای ستون های بتن مسلح بهبود یابد. تاثیر پارامترهای مهم در بهبود عملکرد لرزه ای این نوع ستون ها مورد بررسی قرار گرفته و از نرم افزار المان محدود ANSYS10 برای بررسی ستون استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل ها نشان می دهند که استفاده از این نوع جاکت ها باعث افزایش شکل پذیر، بهبود در ظرفیت جذب انرژی و افزایش ظرفیت برشی ستون تقویت شده خواهد بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky