توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کنترل آفات و امراض درختان انگور دارای 102 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کنترل آفات و امراض درختان انگور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کنترل آفات و امراض درختان انگور :

دانلود پاورپوینت کنترل آفات و امراض درختان انگور

تعداد اسلاید : 102


قیمتی از متن اسلاید ها

کرم خوشه خوار انگور :

در ایران فقط روی انگور گزارش شده است، در بهار لارو های جوان نسل اول از جوانه های گل دهنده و غنچه تغذیه کرده و روی آن ها را با تار هایی می پوشانند .

در برخی موار نیز از جوانه های شاخه زا تغذیه کرده و در نتیجه سبب خشکیدن گل ها وجوانه ها و ریزش آن ها می گردد. لارو های نسل دوم از گوشت غوره تغذیه می نمایید .

بر اثر تغذیه پوست غوره منظره خاکی رنگی پیدا نموده، چروک برداشته و حبه ها می ریزند. لاروهای نسل سوم از انگورهای رسیده تغذیه می کنند.

ابتدا از گوشت و سپس از پوست های رسیده می خورند. محل فعالیت آفت بوسیله تارهایی روی خوشه مشخص می باشد.

خوشه های آلوده مورد حمله انواع قارچ ها قرار گرفته خسارت های ثانویه را بوجود می آورند.

لاروهای نسل بعدی آفت حتی روی انگورهایی که برای تهیه کشمش اختصاص داده می شوند به انبار منتقل و در آنجا تا بهار سال آینده به سر می برند.

خسارت کرم خوشه خوار انگور در کشت دیم:

خسارت این آفت در کشت دیم روی انگور به مراتب کمتر از انگور کشت آبی می باشد و به همین جهت در اکثر مناطق دیم مبارزه با آفت معمول نمی باشد. زیست شناسی این آفت در منطقه شیراز (معتدله دارای چهار نسل در سال می باشد. ظهور اولین پروانه در اوایل فروردین و اوج پرواز نسل اول آفت در اواخر فروردین تا اوایل اردیبهشت می باشد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky