ارائه مدل مسئله مکان یابی و تخصیص پویا برای وسایل نقلیه سرویس های اشتراکی بیکار دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه مدل مسئله مکان یابی و تخصیص پویا برای وسایل نقلیه سرویس های اشتراکی بیکار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل مسئله مکان یابی و تخصیص پویا برای وسایل نقلیه سرویس های اشتراکی بیکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
حمل و نقل، یکی از عناصر مهم رقابتی در سطح ملی و بین المللی بوده و نقش بسیار مهمی در تضمین رشد و توسعه اقتصادی دارد. برخی محققان معتقدند که توسعه زیرساخت های حمل ونقل برای رشد اقتصادی کارآمد، امری ضروری است. هدف از پژوهش حاضر، ارائه مدل مسئله مکان یابی و تخصیص پویا برای وسایل نقلیه سرویس های اشتراکی بیکار بوده و تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از حیث روش تحقیق، توصیفی- پیمایشی بوده که از داده های مستند و نظرخواهی از خبرگان انتخابی از بین کارشناسان سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری و مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور استان مازندران در خصوص تعیین اهمیت و اولویت هر یک از توابع هدف به تعداد 15 نفر؛ استفاده شد. داده ها از طریق نرم افزارهایMatlab و GAMS مورد بررسی قرارگرفت. با استفاده از پرسشنامه و به کارگیری روش TOPSIS به بررسی هریک از توابع هدف زمان و هزینه پرداخته شد و این نتیجه حاصل شد که هر دوی این توابع دارای وزن و درنتیجه اهمیت یکسانی هستند. در حل مدل ریاضی؛ نتیجه حاصل نشان دهنده ی مقدار 27.112 برای تابع هدف زمان و مقدار 1578.08 برای تابع هدف هزینه می باشد. علاوه بر تعیین میزان زمان و هزینه در مدل مذکور، مقدار متغیرهای صفر و یک مدل تعیین شد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0