توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه یک مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح برای تخصیص بهینه استاد، کلاس، دانشجو در یک سیستم آموزشی با در نظر گرفتن روش برنامه ریزی کاملا متفاوت دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه یک مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح برای تخصیص بهینه استاد، کلاس، دانشجو در یک سیستم آموزشی با در نظر گرفتن روش برنامه ریزی کاملا متفاوت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه یک مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح برای تخصیص بهینه استاد، کلاس، دانشجو در یک سیستم آموزشی با در نظر گرفتن روش برنامه ریزی کاملا متفاوت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه یک مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح برای تخصیص بهینه استاد، کلاس، دانشجو در یک سیستم آموزشی با در نظر گرفتن روش برنامه ریزی کاملا متفاوت :




تعداد صفحات : 28

چکیده مقاله:

در این پژوهش یک مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح و یک مدل تخصیص به روش برنامه ریزی کاملا متفاوت برای زمان بندی دروس دانشگاهی ارائه شده است. در بخش اول مدل برنامه ریزی خطی عددصحیح ارائه، و در ادامه تبدیل به یک مدل دو مرحله ای شده است. برای کاهش تعداد متغیرهای تصمیم، ترکیب گروه دانشجو، درس و استاد به عنوان فعالیت معرفی می شود. در این مرحله بر مبنای تعداد جلسات لازم در هفته در بازه های زمانی روزهای کاری، تمام فعالیت ها زمان بندی شده و به فضاهای آموزشی و کلاس ها تخصیص داده می شود. در بخش دوم مدلسازی تخصیص به روش برنامه ریزی کاملا متفاوت برای تخصیص استاد، کلاس، درس فرمول شده و پیاده سازی می شود. در این مطالعه ضمن فرموله کردن تمام الزامات جدول زمان بندی دروس در نرم افزار GAMS و Cplex به عنوان مثال عددی در یک سیستم آموزشی به منظور تخصیص بهینه استاد، کلاس، دانشجو با توجه به محدودیت های اعمال شده در سیستم برای افزایش بهره وری و افزایش رضایت دانشجو و اساتید زمان بندی شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky