توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اتصال غیر همجنس فولاد دوفازی DP980 به فولاد کم آلیاژی SPFC390 در بدنه خودرو به روش جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی نقطه ای دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اتصال غیر همجنس فولاد دوفازی DP980 به فولاد کم آلیاژی SPFC390 در بدنه خودرو به روش جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی نقطه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اتصال غیر همجنس فولاد دوفازی DP980 به فولاد کم آلیاژی SPFC390 در بدنه خودرو به روش جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی نقطه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اتصال غیر همجنس فولاد دوفازی DP980 به فولاد کم آلیاژی SPFC390 در بدنه خودرو به روش جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی نقطه ای :




تعداد صفحات : 14

چکیده مقاله:

یکی از روش هایی که در سالهای اخیر به عنوان یک روش نو پا و با خواص عالی در صنعت جوشکاری مطرح شده است، روش جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی نقطه ای (FSSW) است. در این تحقیق دو نوع فولاد کم آلیاژی استحکام بالای مورد کاربرد در بدنه خودرو به نام های DP980 و SPFC390 به روش جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی نقطه ای با یک ابزار بدون پین مورد جوشکاری قرار گرفتند. جوشکاری در سه سرعت متفاوت چرخش ابزار و در سه زمان ماندگاری متفاوت انجام شده است در حالی که عمق فروروی و سرعت فروروی ابزار در تمام نمونه ها ثابت نگه داشته شده اند. سپس استحکام اتصال به وسیله تست کشش مورد بررسی قرار گرفته و ریزساختار ناحیه اتصال با میکروسکوپ نوری تحلیل شده است. در بررسی های انجام شده مشخص شده است که این دو فولاد به روش جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی نقطه ای به راحتی یک اتصال با استحکام مطلوب ایجاد می کنند. در تست کشش، نمونه ها همگی از ناحیه فلز پایه با استحکام کمتر (فولاد SPFC390) شکستند و مقدار تنش ماکزیمم در نمونه ها حدود 390 مگاپاسکال است که برابر با حداقل استحکام کششی فولاد SPFC390 است. همچنین نتایج به دست آمده نشان داد که ناحیه متاثر از حرارت فولاد SPFC390 جوشکاری شده به این روش، دارای خواص مکانیکی مطلوب تری نسبت به فلز پایه است. بعلاوه معلوم شد فولاد DP980 برای دستیابی به استحکام بیشتر از فلز پایه در ناحیه زیر ابزار، نیاز به حداقلی از حرارت ورودی وجود دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky