توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر آلومینیوم 5556 به عنوان لایه واسط در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی (FSW) برخواص مکانیکی و ریزساختار اتصال آلومینیوم 6061 دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر آلومینیوم 5556 به عنوان لایه واسط در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی (FSW) برخواص مکانیکی و ریزساختار اتصال آلومینیوم 6061  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر آلومینیوم 5556 به عنوان لایه واسط در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی (FSW) برخواص مکانیکی و ریزساختار اتصال آلومینیوم 6061،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر آلومینیوم 5556 به عنوان لایه واسط در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی (FSW) برخواص مکانیکی و ریزساختار اتصال آلومینیوم 6061 :




تعداد صفحات : 17

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر اثر متغیر های جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی فلز آلومینیوم 6061 بااستفاده از لایه واسط آلومینیوم 5556و بدون لایه واسط انجام شده است. نتایج آزمون ها مشخص نمود که نمونه جوشکاری شده با لایه واسط آلومینیوم 5556 با نسبت سرعت دورانی به خطی 25 دور بر میلیمتر دارای بیشترین استحکام کششی بیشترین سختی بود. بررسی ریزساختاری نیز نشان دهنده درشت بودن دانه ها در نمونه های جوشکاری شده با لایه واسط و بدون لایه واسط با نسبت سرعت دورانی به خطی 32 دور بر میلیمتر به نسبت بقیه نمونه ها بود. نمونه جوشکاری شده با لایه واسط آلومینیوم 5556 در نسبت سرعت دورانی به خطی 25 دور بر میلیمتر بر دقیقه دارای ریزترین اندازه در بین نمونه ها بود. نتایج آزمون ها نشان دادند که استفاده از آلومینیوم 5556 به عنوان لایه واسط باعث بهبود خواص مکانیکی ناحیه اتصال گردیده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky