توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر دمای اتصال در فرآیند اتصال فاز مایع گذرا بر ریزساختار، خواص مکانیکی و مقاومت به خوردگی اتصال فولاد زنگ نزن 316L به تیتانیوم خالص تجاری مورد استفاده در ایمپلنت های پزشکی دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر دمای اتصال در فرآیند اتصال فاز مایع گذرا بر ریزساختار، خواص مکانیکی و مقاومت به خوردگی اتصال فولاد زنگ نزن 316L به تیتانیوم خالص تجاری مورد استفاده در ایمپلنت های پزشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر دمای اتصال در فرآیند اتصال فاز مایع گذرا بر ریزساختار، خواص مکانیکی و مقاومت به خوردگی اتصال فولاد زنگ نزن 316L به تیتانیوم خالص تجاری مورد استفاده در ایمپلنت های پزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر دمای اتصال در فرآیند اتصال فاز مایع گذرا بر ریزساختار، خواص مکانیکی و مقاومت به خوردگی اتصال فولاد زنگ نزن 316L به تیتانیوم خالص تجاری مورد استفاده در ایمپلنت های پزشکی :




تعداد صفحات : 10

چکیده مقاله:

در این پژوهش اثر پارامتر دمای اتصال در فرآیند اتصال فاز مایع گذراء بر خواص مکانیکی، ریزساختار و مقاومت به خوردگی اتصال تیتانیوم خالص تجاری به فولاد 316L مورد بررسی قرار گرفت. عملیات اتصال دهی در سه دمای 950، 000 او 1050 درجه سانتی گراد و در زمان 120 دقیقه انجام شد. پس از انجام اتصال، خواص مکانیکی نمونه ها مورد ارزیابی قرار گرفت و آزمون های برش و میکروسختی روی نمونه ها انجام شد. به منظور بررسی دقیق ریزساختار اتصال به وجود آمده، بررسی ریزساختاری با میکروسکوپ نوری و میکروسکوپ الکترونی روبشی انجام شد. همچنین به منظور بررسی مقاومت به خوردگی اتصال به وجود آمده، نمونه ها در محلول شبیه سازی شده بدن (SBF) به مدت 21 روز غوطه ور شدند. نتایج آزمون برش نشان داد که نمونه اتصال یافته در دمای 1000 درجه سانتی گراد، استحکام برشی بیشتری از خود نشان داد. آزمون میکروسختی نشان داد که در فصل مشترک اتصال، سختی برخی نقاط از فلزات پایه هم بیشتر شده که به دلیل ترکیبات بین فلزی به وجود آمده بود. بررسی ریزساختاری نمونه ها نشان داد که با افزایش دمای اتصال، عرض ناحیه اتصال افزایش و منطقه انجماد غیر همدما (ASZ) در نمونه ها کاهش یافت. نتایج آزمون خوردگی نشان دهنده کمتر بودن میزان خوردگی در نمونه اتصال یافته در دمای 1000 درجه سانتی گراد بوده که علت آن کمتر بودن ترکیبات بین فلزی به وجود آمده در این دما بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky