توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی رفتار مکانیکی و مشخصه های ریزساختاری روکش های Al-Cr/Cr2O3 تولید شده توسط فرآیند GTAW دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی رفتار مکانیکی و مشخصه های ریزساختاری روکش های Al-Cr/Cr2O3 تولید شده توسط فرآیند GTAW  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی رفتار مکانیکی و مشخصه های ریزساختاری روکش های Al-Cr/Cr2O3 تولید شده توسط فرآیند GTAW،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی رفتار مکانیکی و مشخصه های ریزساختاری روکش های Al-Cr/Cr2O3 تولید شده توسط فرآیند GTAW :




تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

در این پژوهش، با استفاده از جوشکاری قوسی تنگس-گاز، فرآیند روکش کاری با افزودن محصولات واکنش حاصل از 20 ساعت آسیابکاری پودرهای Al-Cr و Al-Cr2O3 درون شیارهای ایجاد شده روی سطح فلز پایه فولاد Ck45 اام شد. پس از تولید روکشهای سطحی AlCr2 و AlCr2-Al2O3 ارزیابیهای ریزساختاری و ریزسختی روکشها توسط میکروسکوپهای نوری، الکترونی روبشی و دستگاه ریزسختی سنجی اام گرفت. به منظور بررسی مقاومت سایشی روکشها از دستگاه سایش پین روی دیسک بهره گرفته شد. نتایج نشان داد که محصول واکنش حاصل از 20 ساعت آسیابکاری پودر Al-Cr، محلول جامد Cr(Al) بود که بعد از روکشکاری به ترکیب بینفلزی AlCr2 تبدیل شد. همچنین بعد از آسیابکاری و عملیات حرارتی سیستم Al-Cr2O3 کامپوزیت AlCr2-Al2O3 تشکیل شد. این فازها همچنین بعد از روکشکاری این سیستم پودری نیز مشاهده شدند. ریزسختی در ونه روکش کاری شده AlCr2-Al2O3 به حدود780 ویکرز رسید. همچنین مقدار ریزسختی روکش AlCr2 حدود 046 ویکرز اندازهگیری شد. مکانیزم سایش غالب در آزمون سایش ون ها در دمای 200 درجه سانتیگراد، مکانیزم سایش چسبان و در برخی نقاط سایش خراشان تشخیص داده شد. کاهش وزن پین این ونه پس از اام آزمون سایش در دمای 200 درجه سانتیگراد، 1/0 میلیگرم بدست آمد. ضزیب اصطکاک ونه روکش AlCr2-Al2O3 تا حدود مسافت 5200 متر، تقریبا 1/0 بوده و از این مسافت به بعد عدد 35/0 رسید. این افزایش در ضریب اصطکاک با توجه به ثابت بودن دیگر پارامترها نسبت به ونه AlCr2، میتواند به درگیر شدن بیشتر ذرات Al2O3 با نزدیک شدن به لایه های پایینتر روکش ربط داده شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky