توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی مقاومت به خوردگی اتصال غیرمشابه فولاد زنگ نزن 321 به سوپرآلیاژ اینکولوی 825 جوشکاری شده با روش GTAW دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی مقاومت به خوردگی اتصال غیرمشابه فولاد زنگ نزن 321 به سوپرآلیاژ اینکولوی 825 جوشکاری شده با روش GTAW  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی مقاومت به خوردگی اتصال غیرمشابه فولاد زنگ نزن 321 به سوپرآلیاژ اینکولوی 825 جوشکاری شده با روش GTAW،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی مقاومت به خوردگی اتصال غیرمشابه فولاد زنگ نزن 321 به سوپرآلیاژ اینکولوی 825 جوشکاری شده با روش GTAW :




تعداد صفحات : 9

چکیده مقاله:

اتصالات جوشی غیرهمجنس به شکل وسیعی در صنایع مختلف مورد استفاده میباشند. در این پژوهش جوشکاری سوپرآلیاژ اینکولوی 825 به فولاد زنگ نزن آستنیتی 321 با هدف بررسی اثر ترکیب شیمیایی فلزات پرکننده بکار رفته بر مقاومت به خوردگی نواحی جوش داده شده مورد بررسی قرارگرفت. برای انجام این تحقیق، از فرآیند جوشکاری GTAW و سه فلز پرکننده اینکونل625،اینکول82 و ER347 و سه حرارت ورودی 0.5 ، 0.6 و 0.7Kj/mm استفاده گردید. پس از جوشکاری، آزمون پلاریزاسیون سیکلی به منظور بررسی مقاومت به حفره دار شدن فلزجوش انجام شد. مشاهدات نشان داد که بر خلاف فلزات پرکننده اینکونل82 و 625، مقاومت به خوردگی در فلز جوش ER347 با افزایش حرارت ورودی افزایش یافت. ضمن اینکه مقاومت به خوردگی فلزجوش اینکونل82 بهتر از اینکونل625 ارزیابی گردید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky