توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری پارس نویک دارای 30 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری پارس نویک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری پارس نویک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری پارس نویک :

مقدمه

اینجانب نگار جوانمردی پروژه کارآموزی خود را در ، شرکت کامپیوتری پارس نویک گذرانده ام .

این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در شرکت کامپیوتری پارس نویک به مدت 240 ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است. ودر پایان از زحمات مسئولین شرکت کامپیوتری پارس نویک کمال تشکر رادارم .

میزان رضایت دانشجو از این دوره

این دوره بسیار مفید و برای دانشجوحائز اهمیت می باشد وهدف آشنایی با محیط کارگاهی ، کسب تجربه ، ایجاد و درک روابط بین مفاهیم و اندوخته های تئوری با روشها و کاربردهای عملی و اجرایی ، ایجاد ارتباط با محیط کار و تعیین میزان کاربرد تئوری در عمل بوده است.

فصل اول :

( آشنایی کلی با مکان کارآموزی )

معرفی شرکت

شرکت کامپیوتری پارس نویک واقع در شیراز ، خیابان برق ، ذوالنوارغربی ، پلاک 105  که از  بخش ها و قسمت های مختلفی تشکیل داده است.این بخش ها در زمینه های کاری خود ودیگر زمینه ها بر فرض مثال خدمات کامپیوترکه به ترتیب زیر مشغول کار است ،شبکه،گرافیک و انیمیشن،سخت افزارو آموزش  فعالیت می کند.این شرکت  دارای یک بخش به نام بخش سخت افزار می باشد که شامل یک اتاق می باشد که در این اتاق تمامی وسایل مورد نیاز برای نصب کردن  ( اسمبل کردن ) قطعات کامپیوتر موجود می باشد.

بخش دیگر این شرکت ،بخش نرم افزار می باشد که شامل یک اتاق می باشد با چهار کامپیوتر که این کامپیوترها به هم شبکه می باشند و در این اتاق برای کار های گرافیکی،آموزشی تمهیداتی در نظر گرفته شده است. وبخش دیگر این شرکت قسمت تعمیر و عیب یابی کامپیوتر که شامل اتاقی جدا از اتاق های دیگر شرکت این شرکت به خاطر کیفیت کار مسئولانش واستاندارد بودن قطعات شرکت وسرعت العمل کار از شرکت های موفق است ومراجعه کننده های  این شرکت به خاط این مسائل مثبت شرکت که گفته شد . زیاد وقابل ملاحظه است . واین شرکت  یکی از شرکت های  موفق در زمینه ی فعالیت کاری خود ودیگر خدمات می باشد.

تمامی کامپیوترها و سیستم های این شرکت شبکه می باشند و می توانند از این طریق با هم ارتباط داشته باشند.اسمبل کردن سیستم از حرفه های مهم این روزها می باشد که نیاز به دقت و قدرت در تشخیص قطعات کامپیوتری می باشد.یک اسمبل کننده ی سیستم،باید به تمامی قطعات و مارک ها و مدل های آن و همچنین تفاوت های بین آنها آگاه باشد و بداند که کدام قطعه می تواند جوابگوی یک کاربر خاص باشد یا کدام قطعه جوابگوی کدام شخص باشد. وآموزش  نرم افزار از دیگر حرفه های مهم دیگر است که من در این بخش آشنایی با سخت افزار  اسمبل کردن کامپیوتر و آشنایی با شبکه کامپیوتری  پرداختم که در صفحات بعد راجب این دو موضوع بیشتر توضیح می دهیم .

فصل دوم :

  ( ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزی )

شریح کلی از نحوه کار، وظایف و مسئولیت‌های کارآموزی در محل کارآموزی و ارائه لیستی از عناوین کارهای انجام شده توسط دانشجو:

وظایف انجام شده در شرکت کامپیوتری به شرح زیر می باشد.

1- آشنایی با نحوه کار در شرکت

2- آشنایی با نحوه حسابداری  

فصل سوم

( آزمون آموخته‌ ها، نتایج و پیشنهادات )

گزارش کار کارآموز

هر صورت وضعیت یا تنخواه گردان و یا غیره ابتدا باید توسط حسابدار بررسی شود و در صورت نبود اشکال توسط مسئول اعتبارات ردیف اعتباری آن دربرگه درخواست زده می شود و سپس سند آن زده می شود و کسی که اسناد را تنظیم می کند باید آن را امضاء کند و بعد از آن توسط دایره ممیزی کنترل می شود و در صورت نداشتن هیچ مشکلی به مسئول صدور چک برای چک کشیدن داده می شود و بعد از آن به دفتر شهردار برده می شود که امضاء شود و بعد از آن اسناد و مدارک را اسکن و مدرک می کنیم .

تنظیم اسناد هزینه

یک فرد به عنوان تنخواه گردان (کارپرداز ) مبلغی را به عنوان تنخواه گردان در خواست میکند و از واحدهای مختلف درخواست خرید به کارپرداز اعلام میشود و درخواست کننده ، درخواست خرید پس از امضا رئیس واحد یا بخش آن را به قسمت کارپردازی ارائه میکند و واحد کارپردازی پس از آگاه شدن از تامین اعتبار هزینه مورد نظر از طریق تنخواه گردان اقدام به خرید یا انجام هزینه میکند و در این زمان این دایره بایستی فاکتور قابل قبول فرم دار که دارای صورتحساب ، تاریخ . مهر و امضا فروشنده ، آدرس و کد اقتصادی میباشد  را ارائه کند و دایره کارپردازی پس از جمع آوری فاکتورهای قابل قبول و سند هزینه بر روی درخواست گذاشته و بعد از آن حواله را که به عنوان یک سند محسوب میشود به دایره مدیریت مابلی ارائه میکند . لازم به توضیح است که سند هزینه و حواله بایستی بوسیله امضاء مجاز کامل گردد .

پس از وصول سند ، بر گ درخواست پرداخت بر روی آن گذاشته میشود ، تامین اعتبار میگردد و چک مربوطه در وجه ذینفع کشیده میشود و در نهایت پس از مراحل رسیدگی و کامل شدن سند هزینه به تنظیم حساب تحویل داده میشود تا ثبت آن زده شده و کامل گردد و بایگانی شود .

نحوه تنظیم اسناد و هزینه به شرح بندهای زیر می باشد :

دارای تاریخ باشد

 اسناد هزینه باید به تفکیک منابع بودجه ای و مشخصات طرح و پروژه و برنامه و فصول تنظیم شود .

 امضاء تنظیم کننده و یا حسابدار و امضاء مسئول قسمت و یا اداره و یا معاونت و امضاء دریافت کننده وجه و یا تنخواه گیرنده و امضاء مقام مجاز با ذکر مشخصات کامل امضاء کننده در ذیل سند هزینه ضروری است .

 نوشتن جمع کل عددی و حروفی اسناد هزینه ضروری است.

در هر پرداخت سند هزینه ، برگ حواله همراه با ذکر مشخصات کامل طرح و پروژه یا برنامه و فصول هزینه بر روی حواله و مهر دایره اعتبار ضروری است .

درخواست خرید ، برگ های استعلام ، مجوزه ، فاکتور و رسید انبار یا صورت مجلس تحویل کالا و یا کار برگ ترانزیت کالا و فیشهای واریزی کسورات قانونی مانند مالیات ، بیمه و .. باید ضمیمه سند هزینه مربوط باشد .

شهرستانهای تابعه باید ماهیانه اسناد هزینه قطعی خود را همراه باشد از نامه ای که به تفکیک منابع بودجه ای تهیه شده و وام و درآمدهای وصولی و برگ تنظیم نماینده اسناد هزینه به دایره ممیزی مدیریت امور مالی سازمان تحویل و رسید دریافت نمایند .

در یک سند هزینه اگر برگ درخواست یا درخواست وجه نداشت به معنی تسویه تنخواه گردان یا پیش پرداخت یا علی الحساب میباشد و در صورت داشتن برگ درخواست وجه در حکم پرداخت قطعی به تنخواه گردان بگیر یا پیمانکار یا شرکت خواهد بود.

در بعضی مواقع که خرید از شهر دیگری انجام میشود وقتی که پیش پرداخت به شهر مذکور ارسال میشود و وقتی که فاکتور اصل ارسال شد ملاک قرار میگیرد .

نحوه کار قسمت رسیدگی اسناد

 کار قسمت رسیدگی اسناد ممیزی کردن اسناد هزینه و فاکتورهای ارسال برای سازمان است تا از درست بودن و در جای درست هزینه شدن این مبالغ و کامل بودن مدارک هزینه اطمینان حاصل شود .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky